• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

Zo is dat. Die puntjes maken me ook niet uit, ga ik in de komende tijd wat aan laten doen zover mogelijk. Ben enorm blij met

m'n eerste auto :D

Ondertussen maar weer gewassen, aangezien paps hem in 1 week tijd nog smeriger had gekregen dan voor ik hem

gewassen had. Geeft niets, hij is sinds gisteren helemaal van mij dus onder die titel heb ik hem gister zeer liefdevol nog eens

opnieuw opgefrist. :P

Ook al hebben we de auto al een jaar of 6 nu, is toch ander gevoel nu ie van mij is. :thumbup

foto1.jpg

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg

origineel gepost door Famempeters

j-omega veel succes met je nu eigen OMEGA maak er wat van en veel veilige km

Bedankt! Gaat vast wel lukken :)

@Xedrah: hele mooie foto's! :thumbup

Staat goed die paardentrailer erachter :P

Inderdaad, mooie A ! :thumbup Leuk plaatje van de ring trouwens, vorige week nog overheen geweest :)

@ Xedrah, mooie foto's! Én Omega natuurlijk :) Heb jij er nou spoorverbreders onder zitten? Merk je daar iets van wat betreft slijtage van iets?

origineel gepost door GSI

Laatst weer eens wat foto's gemaakt. Helaas scheen toen de zon niet :sleeping

forum3.jpg

Oh die uitlaat :wub :wub:wors

Mooie A !

Greetzzz, Sjors

Originally posted by maxim102

@ Xedrah, mooie foto's! Én Omega natuurlijk :) Heb jij er nou spoorverbreders onder zitten? Merk je daar iets van wat betreft slijtage van iets?

Dank je! :thumbup

Heb inderdaad 20mm spoorverbreders. Zitten er nu zo'n 20.000 km onder en heb geen lagerslijtage gemerkt. Uitlijning achter is ook in orde, dus bandenslijtage is zeer gelijkmatig.

Hmmm... Hij lijkt wel een beetje op een kruising van een passat en vectra.. Als t een achterwiel aandrijver wordt met dikke 6- of meer cyllinder motoren krijgt ie van mij een kans, al moet ik nog wat aan t ontwerp wennen.

Mmwwooaahh, moet wel wennen aan de vorm.

Natuurlijk afgebeeld in een schijt kleur!!!

Misschien in het Zwart,Zilver,Wit parelmoer of donker blauw metallic??

Ja deze voorstelling is beter, nu nog de wagon afwachten.

Deze begint al goed zo qua design!!! mooi hoor!!

Waarom ziet er verschil de grills , die groene een concept ofzo??

Die groene is zowiezo een computerschets/bewerking. Die laatste zal veel meer in de buurt van het uiteindelijke model komen.

Ziet er goed uit iig, wel even wennen. Is geen herkenbare Opel qua design, maar zeker niet verkeerd.

Terug
Naar boven