• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

origineel gepost door nielss

Nou hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!!

Als ik genoeg geld had, dan ging ik er nu één bestellen...wel eentje

met 4 wielaandrijving:vertag

Groetjes,

Niels

Zo is het maar net:D

gr

Danny

Originally posted by Brilsmurf

origineel gepost door Xedrah

Hihi dat is de Omega die ik een paar maand geleden daar heb ingeruild. :afro

Da's idd sterk, maar had al zoiets verwacht dattie hier bekend was :P

@Xedra - was de distributie al een keer vervangen.. ?

En ik vraag me nog steeds af of ik nu vermogen mis onder de 4000 toeren of juist een extra powerboost krijg daarboven..

Ja, die is al vervangen bij ongeveer 97500 km. De wagen is ook gechipt trouwens. Trekt wel lekker door he! :P

Hoi Xedra, bedankt voor de reply ! Als t ie volgend jaar nog goed rijd, zal ik dus aan de beurt zijn voor een nieuwe distibutie, ik rijd ongeveer 25d per jaar en mag sinds kort voor het werk twee keer per maand op en neer naar Antwerpen. Vergoeding 19 ct per Km :fy1 kan ik net de benzine van betalen.

Onderwerp voor de volgende salarisonderhandeling :hmmz

Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal qua vermogen of trekkracht, maar hij rijd idd lekker door en hangt lekker aan het gaspedaal, zeg maar:)

Heb hem nog niet boven de 170 gehad, met mijn mazzel ben ik dan gelijk mn roze papiertje kwijt :mad:

Vandaag (06-07-08):P op de parking bij een of andere ijsboerderij.

2vl6rv4.jpg

2mbmyw.jpg

Grtzz Heuti

Wel apart zo'n Vauxhall gril , en ook nog eens mooi verlaagd.:thumbup

Verlagen doe ik niet meer bij mijn Omi ,heb die tijd gehad.:D

origineel gepost door Heuti

Wel apart zo'n Vauxhall gril , en ook nog eens mooi verlaagd.:thumbup

Verlagen doe ik niet meer bij mijn Omi ,heb die tijd gehad.:D

ik heb vorige week nog eens rond gereden met mijn origineel veren, kreeg er geen oog op zo hoog van de grond:P

Ha ha:D Ja ik kan me dat voorstellen, toen ik uit mijn verlaagde A4

in de Omega ging proefrijden vloog ik bijna uit de bocht!!!

Verlaagde auto''s sturen gewoon mooier bij bochten werk,

maar tegenwoordig met al die drempels en verhoogde punaisen in de weg

mag je er wel een niergordel bij om doen.

Dan nog het extreem langzaam over de drempels heen gaan ,om de boel niet te forceren, nee laat mij nu maar gewoon zo op de wielen vind het best zo.

Al vind ik het wel ontzettend mooi staan hoor!!! 18 inch en verlagen staat altijd goed!!

Leuke Omega :)

Zie ik dat je de stootstrips in kleur hebt? Zoja, heb je daar meer foto's van? Ik heb wat dingetjes te laten spuiten aan de mijne en heb erover zitten denken dat ook te laten doen, al is bij mijn groene dat effect wel wat minder dan bij zo'n kleur. Ben vooral benieuwd hoe dat eruit ziet, aangezien je dan gestructureerde ondergrond zou gaan spuiten, dat lijkt mij geen mooi effect op te leveren.

Edit: zie nu in ander topic meer foto's. Had beter eerst verder kunnen kijken na mijn vakantie-achterstand :angel

Maargoed, ook ik hou het op alleen de onderkant áls er wat gespoten gaat worden. :P

Het is je gelukt!!!! Super!!!

Mooie auto hoor!!! Die dakspoiler:wub:wub

Eindelijk een station, met zelfde wielen als ik!!!!

2am89t.jpg

Welkom bij de club van stations!!!:P:P:P

Grzt Heuti

Helaas na 3 maand afscheid moeten nemen van mijn Omega station 2.5 TD...

Maar nu in het gelukkige bezit van eenzelfde: 1,5 jaar jonger, 100.000 minder gelopen en met automaat :wub :wub :

opelomega2uc5.jpg

Ps. Heb overduidelijk inspiratie gehad van een foto van een ander clublid :-)

Net terug van een lange vakantie. Onder andere in Kroatie geweest waar ik deze foto's heb gemaakt.

mega_klein_2.jpg

mega_klein.jpg

mega_klein_3.jpg

En op de heenweg door Duitsland nog een Insignia gespot :)

insignia_klein_2.jpg

insignia_klein.jpg

En ook nog even beetje doorgereden :P Ik heb de 260 aangetikt, allen is deze foto net even te vroeg genoemen

km_klein.jpg

origineel gepost door GSI

Net terug van een lange vakantie. Onder andere in Kroatie geweest waar ik deze foto's heb gemaakt.

En ook nog even beetje doorgereden :P Ik heb de 260 aangetikt, allen is deze foto net even te vroeg genoemen

km_klein.jpg

Gave foto's man !!

Insignia, met GG in het kenteken.. zal nog een werksauto zijn !

Wat een snelheid ! :o ik hem met mijn 3.0 V6 Sport van 99 de 255km/h gehaald ! je hebt me verbeterd ! :wors :jerry

Groetend,

Sjors

Terug
Naar boven