• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

Zoo idd 260 in een A omega, netjes!

Denk dat je gek wordt als jou dure/veel nieuwere duitser bmw/audi/merc. stopt bij 250 en de omega raast nog door!!

Nette bak houde zo!! Je ziet ze bijna niet meer rijden ook.

origineel gepost door wim-v6

Vergis je niet Sjors in die ''ouwe'' sloepen, die willen ook wel :D

Nou zeg dat !

origineel gepost door Edition 100

Zoo idd 260 in een A omega, netjes!

Denk dat je gek wordt als jou dure/veel nieuwere duitser bmw/audi/merc. stopt bij 250 en de omega raast nog door!!

Nette bak houde zo!! Je ziet ze bijna niet meer rijden ook.

Precies ! schitterend !!

Groetend,

Sjors

Man man, wat staan hier een partij mooie Omega's tussen zeg!

:thumbup :thumbup :thumbup

Ik zit me helemaal te verlekkeren hier :P

De Omega bevalt ons zo goed dat we binnenkort op zoek gaan naar onze 2e, maar wel willen wel een MV6. We hebben nu de meest simpele Omega-B uit 1995 (maar een 2.0i), hij is niet mooi meer, er mankeert nog wel het één en ander aan en we willen meer power en luxe :D

Het was dan ook toeval dat we de Omega kochten, we hadden haast omdat de auto die we nooit hadden moeten kopen ons zo goed als in de steek liet (ik zal het merk niet noemen want dan wordt iedereen hier terecht helemaal gek :P).We houden van grote auto's dus dan valt de Omega wel op met z'n 4,79 bij 1,79.

Voor mij betekent dit dus dat het een goede auto is, anders zou ik nooit van m'n leven nog 1 kopen :D

Omega vanmiddag ff gewassen en aangezien ze dan mooi blinkt, heb ik er maar een paar foto's van gemaakt.

En volgens mij hadden jullie nog geen uitgebreide shoot van mijn Omega gehad.

Bij deze dan:

DSCF0054-4.jpg

DSCF0056-4.jpg

DSCF0064-3.jpg

DSCF0065-3.jpg

DSCF0050-6.jpg

DSCF0090.jpg

DSCF0079-4.jpg

DSCF0086-2.jpg

DSCF0058-2.jpg

DSCF0059-2.jpg

Dat zijn nog eens :kewlpics

Hij staat er mooi bij !

Ik vind de wielen ook erg goed staan, terwijl ik meestal zeker geen fan ben van dat aftermarket spul @ omega's. Deze passen echter mooi bij de auto.

origineel gepost door Irene1973

Man man, wat staan hier een partij mooie Omega's tussen zeg!

:thumbup :thumbup :thumbup

Ik zit me helemaal te verlekkeren hier :P

De Omega bevalt ons zo goed dat we binnenkort op zoek gaan naar onze 2e, maar wel willen wel een MV6. We hebben nu de meest simpele Omega-B uit 1995 (maar een 2.0i), hij is niet mooi meer, er mankeert nog wel het één en ander aan en we willen meer power en luxe :D

Het was dan ook toeval dat we de Omega kochten, we hadden haast omdat de auto die we nooit hadden moeten kopen ons zo goed als in de steek liet (ik zal het merk niet noemen want dan wordt iedereen hier terecht helemaal gek :P).We houden van grote auto's dus dan valt de Omega wel op met z'n 4,79 bij 1,79.

Voor mij betekent dit dus dat het een goede auto is, anders zou ik nooit van m'n leven nog 1 kopen :D

Leuk te horen ! we hopen jullie eerdaags te mogen feliciteren met een 2e/andere Omega !

deze is de mijne... 3.0 v6

irmscher verlagingset van 3.5 cm

ruiten rondom getint en kleine zonneband

koplampspoilers

irmscher matten

ik weet het ni veel ma het zal ook geen meeting wagen worden h頠😉

plannen?

weinig... ander koplampen, en ander velgen en misschien nog beetje aan de motor werken.

im004425vc1.jpg

im004427sr0.jpg

im004430pp2.jpg

im004435cx2.jpg

p1010053rh3.jpg

p1010052rj2.jpg

p1010050to4.jpg

Ontzettend gaf die achterruiten zwart (had ik bij mijn Avant ook).

Vind het betere zicht naar achteren wel weer prettig nu...

Maar misschien ga ik toch wel weer bezig met folie, je zit zo te kijk zonder. Politie kan makkelijk vanaf achter zien of je de gordel om hebt of zit te bellen (niet dat ik dat doe trouwens :angel ).

En het staat gewoon cool.

origineel gepost door wormke

misschien wel maar ik heb het niet op die dingen

Nou ja !? Waarom ??

Je hoeft niet veel mm's te nemen.

Denk dat die van 6 mm al een heel ander beeld geven.

Vind die wielen wel mooi staan verder, alleen wat meer

naar buiten zou mooier zijn.

Grtz Heut

ik vind da persoonlijk gewoon te duur voor wat het is.. dan zou ik mij nog liever ander velgen kopen volgend jaar... zoiets loopt al direct op in prijs hé...

Van 1999 met 200.000 km op de teller.

Nog wensen?

Motorkap spuiten (steenslag)

Steinmetz grill

Misschien verlagen (niet al te veel dan)

Goed en veel wassen en poetsen (Meguiar's)

P9280609-1.jpg

P9280614.jpg

P9280637-1.jpg

P9280629-1.jpg

Groet,

Ik heb deze toen ook nog in overweging gehad !

Heb ze ook zien staan op Marktplaats, alle velgen waren netjes waarvan er één recent opnieuw was gespoten en gepolijst.

Helaas toen dus niet genomen, want als ik dit zo zie loop ik er wel weer voor warm :D

Dit is gewoon precies mijn smaak, rete strak en met mooi velgenbed :wub

Ruilen tegen 18 inch Irmscher Sport Stars ? :angel

Terug
Naar boven