• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

Zo gisteren de dame professioneel laten poetsen....ook de binnenkant is als nieuw....Ze is weer prachtig maar ga haar helaas volgende week in de verkoop doen...zonde want ze heeft nog maar 130dkm gedraaid...Maar om nou 3 autos te houden is een beetje te gek...

omi2-1.jpg

omi3.jpg

omi1.jpg

Omdat mijn vriendin liever in de astra rijdt en de vectra die ik ga krijgen van werk gloednieuw is...Mijn vrouw heeft al een paar achterwiel aangedreven schrik momentjes gehad...

astra1.jpg

en de astra is jonger...

@G-man wrote:@G-man wrote:

Fotos-0095.jpg

man een eeuwigheid geleden, hij is niet meer in mijn bezit maar bolt nog steeds rond :thumbup

ik wou al zegge die reed hier in de buurt rond :)

toen zag ik dat je van kaulille waart :)

heb de wagen ook meerdere keren zien rijden hier ja :)

Middag allemaal,

ik zag zo snel geen Topic met "ff voorstellen"maar we doen het toch maar even :)

Naam: Johnny

Leeftijd: 27

Plaats: Almere

Wagen: Opel Omega 2.0i 16V Diamond edition uit 1997

Foto's komen binnenkort!

C u on the (digital) Highway!

[edit -> de foto's]

Mijn schatje!! Er moeten nog wel wat dingen aan gebeuren voor ik er echt optimaal van kan genieten, maar vooralsnog ben ik erg blij met de aanschaf!

7086722417_aa96e07a6d_b.jpg

6940651648_45575a1be7_b.jpg

6940651214_bc67db73ee_b.jpg

En hier met het exemplaar van mijn zwagertje (2.5L V6 automaat uit '96) deze heeft helaas afgelopen week een aanvaring met de vangrail gehad en daar hebben we afscheid van moeten nemen :(

7086734353_f9b1b8a812_b.jpg

Keurige bak hoor... :wors :wub :wors :wub :wors :thumbup

Alleen die startonderbreker is wel een beetje dubbelop, de auto zelf heeft er standaard al een..

Willem

Zou ik ook gedaan hebben, alleen weer zo'n zoekwerk.

Wij hadden m ook in de kadett, Dat moest als je naat Tjechië wilde met een kadett...

Precies dezelfde..

Elke keer als je weg wil, dat apparaat ertegen drukken Gloeiende...

willem

Omdat ik niet verder in staat ben lopende projekten aftemaken heb ik besloten alleen nog de commodore en een alledaagse auto te houden.Aangezien ik voor het alledaagse gebruik toh erder en station nodig heb , heb ik besloten de senator B, de omega B caravan 2.0 16 V, is schakel en ik moet automaat hebben, wegtedoen en mij en sterkere station te halen en heb in belgien en nette omega B 2 3.2 Executive met G3 instalatie gekocht.

Hele mooie auto met genoeg vermogen en sublieme rijeigenschapen.

Wat ik deze week met en ritje op de duitse autobahn heb kunnen testen.

Het einigste wat ik nog wil veranderen is de voorremmen vervangen door die van de pontiac GTO en voor mijn rug laat ik evo 500 stoelen inbouwen.

ourcarcollection336-1.jpg

De BBS RS 8,5 x 17 ga ik nog vervangen door deze BBS RX II 8 x 18 die mij op deze auto beter bevallen.

De RS zijn trouwens ook te koop.

ourcarcollection334.jpg

Ziekelijke bakken allemaal.... :wors

Kom ik met mn (nog) standaard B2 king: alleen nog even eigen foto's maken:

133804447802.jpg

133804447804.jpg

133804447807.jpg

133804447809.jpg

@monfrooij wrote:zal me even voorstellen

Omega 3.0 V6

Dit apparaat blijft maar terug komen op dit forum..

Wel apart hoor, heb m al in levende lijven van onder en boven bekeken...

Willem

@fransels wrote:ik heb ook al foto's geplaatst bij even voorstellen, maar had er nog een paar. grt. Frans

opelomegaB004.jpg

opelomegaB005.jpg

opelomegaB002.jpg

opelomegaB001.jpg

Deze velgen zien er echt dik uit onder een Omega :thumb

Wat moest je aanpassen om het passend te krijgen?

Pakken het topic weer een op...why start your own topic 8)

LED mistlampjes en LED T10 stadsverlichting binnen gehad. Nu nog de mistlampjes op de mistschakelaar geschakeld, strax stand alone als dagrijverlichting. Snel Ff het relais bestellen bij de VOD, till then de volgende setting:

Met alleen stadslichtjes en mistlampen (zien er gelig uit maar zijn spierwit in real life)

dsc0121tqn.jpg

En met Xenon er bij

dsc0122xl.jpg

MIJN OMEGA 3000 24V. IN PROGESS before 2006
omega3000.png

2007
DSC_0130.jpg

2008
michaelshobbycar.jpg

2008
omega2010.jpg

after 16-2-2013
DSCF0979.jpg

DSCF0978.jpg

Op naar de metamorphose.. Lekker bezig met de auto ombouwen naar een kruising van lotus omega en DTM omega.. Nu nog de rest van optische onderdelen bij elkaar zoeken op de sloop en internet..

235 pk sterke getunede originele motor C30SE... plaatwerk is grotendeels verlast,en alle rotte delen vervangen..

De groep A uitlaat van Friedrich motorsport Gmbh is een aanrader om onder de A omega te zetten ..Beter dan die originele standaard walker uitlaten...

Terug
Naar boven