• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

Er zit een piepklein plekje bij het overgespoten deel voor de rest nog geen roest aan de buitenkant. Onderkant heb ik zover ik kan zien ook geen roest gezien.

Heel iets steenslag maar niet schokkend je kan dat niet helemaal voorkomen.

mijn daily driver, Omega A '92

z0ej.jpg

1qjf.jpg

hxni.jpg

fhof.jpg

Opvallende verschijning, maar nog erg netjes

Bij die van de Generaal viel me wel op dat ze de matjes eruit gehaald hadden, toch wel alleen voor de foto hoop ik?

Bij die van ons lagen er gewone matten en rubbersport matten overheen. Omdat pa niet van die sportmatten houd rijd hij weer met gewone omega matten en ze zijn wat aan de grote kant maar dubbelzijdig plakband houd ze op hun plek de rubber omega matten zitten in de Vectra van mij.

Kijk een good old jungle green b1 die erg goed uitziet!

Dat word zeker genieten, is het een 2.5 v6 in cd uitvoering?

Daar ga je veel plezier aan beleven, ook al zijn de foto's niet top, het is een TOP Opel om mee te rijden!

Dat vraagt idd naar een foto shootje :kewlpics

Ziet er zo mooi uit, veel veilige km'ers gewenst :thumb

Greetz Emiel

Die van mij nu met Irmscher voorbumper spoiler

En nu zit er ook Xenon in (origineel opel complete xenon (koplampen)

Heb nog een steinmetz achterbumper spoiler liggen alleen die moet er nog op.

Is het een mv6?

Hij ziet er netjes uit hoor!

krijg met een import Omega nog ergens korting in qua verzekering / wegenbelasting

zou wel wennen zijn om in een rechts gestuurde auto te gaan rijden.

Of kun je hem laten ombouwen naar links gestuurd?

jah is effe wennen maar went snel ...weinig ruimte met je linker voet.Neeeee niet ombouwen zocht wat aparts als omega liefhebber.

C:UsersEigenaarPicturesopel omegaK1600

_C:UsersEigenaarPicturesopel omegaK1600_omi 2.JPGomi 1.JPG

C:UsersEigenaarPicturesopel omegaK1600_omi 3.JPG

heb eindelijk iets ontdekt hoe foto hier op te krijgen

maar dit is dan mijn trotse bezit een omega

gr wilfred

Heb al enige tijd deze leuke omega 2.5 V6, handgeschakeld CD-uitvoering.

Auto gekocht in april 2010 met 161000km op de teller.

Auto had een olielek, abs/TC bleef branden, roest aan raam RA-deur, en nog wel wat mankementen waar ik nu niet op kom :)

Foto's hieronder had ik hem net afgehaald.

fCRo5b.jpg

TvZN23.jpg

aQmczJ.jpg

2jomqB.jpg

het olielek was de cilinderkoppakkingen, dan maar direct elke dichting in de blok vervangen..

Abs was de module aan de pomp, deze ook maar vervangen en sindsdien al 4 jaar lekker aan het karren met mijn omega!

in 2012 klein ongeval gehad, achter op een andere wagen gereden...

4bny3V.jpg

pyglIQ.jpg

met wat kleine herstellingen en hier en daar wat uittrekken van voorfront toch weer tot een volwaardige auto kunnen komen!

Auto is volledig opnieuw herspoten, elk roestplekje/deuk/kras werd weg gewerkt, wielranden behandeld tegen roesten, raamkozijn van voorruit is volledig voorzien van een hamerite onderlaag tegen roesten.

pbwebp.jpg

en heden de dag heb ik de front lip verwijderd en terug een originele grill wegens aanrijden van een ree, 1 maand na de herstelling! -_-

Zonde voor het oog, maar ergens wel blij dat ik nu niet meer hoef op te letten met drempels, hoge opstandjes kwestie de front lip :D

7O85fA.jpg

tMNzne.jpg

Voila, bij deze is mijn auto voorgesteld :)

Al 4.5 jaar rijplezier en hopelijk nog enkele jaren te gaan! :D

Terug
Naar boven