• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je opel Signum

origineel gepost door 2e-c14nz

@ stiggel, erg mooie signum. Irhmsher velgen?

Yep Irmscher Softstar! Bandenmaat 235/55 R17

Ik laat ze komend weekend overigens snel weer demonteren... schijnt winters weer aan te komen...

GrtN!

STiGGEL

origineel gepost door 2e-c14nz

@ stiggel, erg mooie signum. Irhmsher velgen?

Yep Irmscher Softstar! Bandenmaat 235/55 R17

Ik laat ze komend weekend overigens snel weer demonteren... schijnt winters weer aan te komen...

GrtN!

STiGGEL

Yep helaas wel, ondergewaardeerde auto dus kom je ze ook niet zo gek veel tegen.

@stiggel, mooi kleur btw ;)

Ik had nog beloofd wat foto's te laten zien, waar ik helaas niet aan toegekomen bent, dus bij deze. De eerste is hoe deze er in Duitsland bij stond, op de snowflakes:

signum.JPG

En dit is de wintermodus (winterbanden)

005.JPG

Yep helaas wel, ondergewaardeerde auto dus kom je ze ook niet zo gek veel tegen.

@stiggel, mooi kleur btw ;)

Ik had nog beloofd wat foto's te laten zien, waar ik helaas niet aan toegekomen bent, dus bij deze. De eerste is hoe deze er in Duitsland bij stond, op de snowflakes:

signum.JPG

En dit is de wintermodus (winterbanden)

005.JPG

@marcooh wrote:Hoi Siggie, heb er ook geen ervaring mee. Heb alleen folie op het keukenraam geplakt, wat gepaard ging met een sopje. Dit sopje van water en wat afwasmiddel in een

spuitfles gedaan, hiermee op het raam gespoten en daarna de folie er tegenaan gedaan. Dmv een doek de bellen van binnen naar buiten gedwongen. Hopelijk kan je hier wat mee!

Groeten, M@rco

Ik heb het op de manier gedaan zoals het hoort. Veeeeeeel water met een druppeltje zeep erin.

Eerst dus aan de buitenzijde van het raam geplakt, op maat gemaakt. Beschermlaag folie eraf, raam naar beneden, folie bovenaan fixeren, gedeeltelijk al uitgestreken met de bijgevoegde spatel. Raam naar boven en dan verder plakken en uitstrijken.

Lijkt nu net alsof er spanning in de folie zit, waardoor de luchtbellen er steeds weer in trekken.

Zal wel eens even een foto maken....

@marcooh wrote:Hoi Siggie, heb er ook geen ervaring mee. Heb alleen folie op het keukenraam geplakt, wat gepaard ging met een sopje. Dit sopje van water en wat afwasmiddel in een

spuitfles gedaan, hiermee op het raam gespoten en daarna de folie er tegenaan gedaan. Dmv een doek de bellen van binnen naar buiten gedwongen. Hopelijk kan je hier wat mee!

Groeten, M@rco

Ik heb het op de manier gedaan zoals het hoort. Veeeeeeel water met een druppeltje zeep erin.

Eerst dus aan de buitenzijde van het raam geplakt, op maat gemaakt. Beschermlaag folie eraf, raam naar beneden, folie bovenaan fixeren, gedeeltelijk al uitgestreken met de bijgevoegde spatel. Raam naar boven en dan verder plakken en uitstrijken.

Lijkt nu net alsof er spanning in de folie zit, waardoor de luchtbellen er steeds weer in trekken.

Zal wel eens even een foto maken....

[rquote=1802614&tid=137134&author=stiggel]Happylightshow bevalt erg goed!

Werkt prima en chique uitstraling.

Inbouwen is relatief eenvoudig en instellen lijkt in eerste instantie ingewikkeld, maar als je het eenmaal door hebt ook erg eenvoudig. Verder veroorzaakt de chip ook geen storingen e.d. dus zeker aan te raden!

STiGGEL[/rquote]

begrijp ik het nou goed dat je door het inbouwen van de printplaat een waslijst van opties kan activeren?

zou nl graag het lampje van de cv willen laten knipperen en bij openen en sluiten van de deuren de lampen aan.

deuren sluiten bij 20 km.

alleen is mijn technisch duits niet helemaal je van het.....

vandaar de vraag

Terug
Naar boven