• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je opel Signum

Mooie piccies man!

vind die omlijsting en chrome kapjes rondom de mistpitten ook erg netjes, Eens kijken of ik die voor mn Vec nog ergens kan vinden,

hallo,signum rijders hier bij plaats ik een foto van mijn signum 19 cdti,

ik heb hem nu twee weken en net de achter ramen laten tinten , moet verder nog een paar veranderingen doen maar dat komt nog!!

@Kano wrote:@kammers85 wrote:

let even op het kleine rode detail in het wiel.....

Mooie foto's! :wors

(wanneer ga je je huis opknappen?) :jerry

is mn huisje waar ik groenvoorzieningen tref :jerry :jerry

dek mantel valt hier niet zo op haha

hallo,signum rijders hier bij plaats ik een foto van mijn signum 19 cdti,

ik heb hem nu twee weken en net de achter ramen laten tinten , moet verder nog een paar veranderingen doen maar dat komt nog!!

ook maar eens mijn signum laten zien.

ben er nog volop mee bezig, maar gaat de goede kant op.

toen ik em kocht:

toen schroefsetje aangeschaft:

voor:

na:

de wielen die eronder gaan komen:

verder heb ik een nieuwe dakspoiler en voorlip gekocht, en een andere voorbumper omdat deze kapot is.

heeft 2 weken nadat ik em had iemand vrolijk zijn trekhaak in de voorkant geboord, en hard ook, balk zit 15cm naar binnen gedrukt.

in de loop van komende week beginnen met de voorlip aan de nieuwe bumper te maken, dan schuren en spuiten.

achterbumper wordt ook gespoten, heeft een kleine schade, en de lip moet in kleur.

ook de skirts worden meegespoten, en de wielranden achter, ook daar zitten wat krassen op.

eind van de maand is de meeting in kinrooi, en dan moet het spuitwerk klaar zijn.

.achterkant is gecleaned inmiddels trouwens...zal even een foto maken deze week

ook maar eens mijn signum laten zien.

ben er nog volop mee bezig, maar gaat de goede kant op.

toen ik em kocht:

toen schroefsetje aangeschaft:

voor:

na:

de wielen die eronder gaan komen:

verder heb ik een nieuwe dakspoiler en voorlip gekocht, en een andere voorbumper omdat deze kapot is.

heeft 2 weken nadat ik em had iemand vrolijk zijn trekhaak in de voorkant geboord, en hard ook, balk zit 15cm naar binnen gedrukt.

in de loop van komende week beginnen met de voorlip aan de nieuwe bumper te maken, dan schuren en spuiten.

achterbumper wordt ook gespoten, heeft een kleine schade, en de lip moet in kleur.

ook de skirts worden meegespoten, en de wielranden achter, ook daar zitten wat krassen op.

eind van de maand is de meeting in kinrooi, en dan moet het spuitwerk klaar zijn.

.achterkant is gecleaned inmiddels trouwens...zal even een foto maken deze week

Terug
Naar boven