• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je tigra......!

maar nou eens effe zereneus he.. ik ben misschien wel een beetje een rare wat betreft het opleuken van een auto..maar..

Ik zou bij die zwarte bumper aan beide kanten uitlaten maken, ik persoonlijk zou voor vierkante profielen gaan op het eindstuk, maar twee werkende uitlaten of zelfs vier zou volgens mij best heel gaaf staan zo onder die zwarte bumper vandaan.. en dan helemaal als ze RVS of verchroomd zijn.. :thumbup

origineel gepost door Boterletter

Deze velgen vind ik erg mooi, maar de Tigra vind ik meer iets voor iemand van een andere leeftijd dan de mijne :afro

Maar deze vind ik helemaal goed,

mooi kleurtje, mooie velgjes en gelukkig niet al te zwaar gepimpt maar gewoon een strak ding. tof gedaan !:thumbup

Haha dankje ^^ Ik ben ook heel trots op 't wagentje :D Een kleur die je ook niet heel vaak ziet :afro

Btw,, sorry voor de late reactie,, ik zie t nu pas :(:P

Ik ben ook heel trots op 't wagentje :D Een kleur die je ook niet heel vaak ziet

'k wist niet eens dat 'ie van jou is.. maar dit is wel waar ik van hou, niet "over the top" maar strak. erg netjes :thumbup :thumbup

effe éen tip, spuit je remtrommels zwart of zilver ofzo. Die dingen roesten erg snel en omdat ze door je velgen heen goed te zien zijn, is dat een minder mooi gezicht.

Verder een strak ding. Alleen vind ik het ergens jammer dat er niet een aansluiting op de achterkant is gemaakt vanaf de deur.

Nu houd je "lijn" op bij de wielkast en gaat dan verder achter de deur, dat vind ik een beetje minder, maar goed.. er zal wel weinig te vinden zijn wat erop aansluit neem ik aan.

:thumbup

Gister ook ff de Tigra helemaal gewassen en gepoetst..

Hier wat foto's..

Foto-PH6TQZO4.jpg

Foto-6EPBCJZW.jpg

origineel gepost door Boterletter

Buiten de bumper gewoon een standaard Tigra toch ?

en heb er nu donkere angel eyes in zitten, en van voren istie iets verlaagd(maar dat was al toen ik hem kocht) wil hem van achter ook nog lager..

ook zitten er andere mistlampjes in, die schijnen fel :o

origineel gepost door Speedy007

Foto-7R7RUAF4.jpg

mijn tigra

Net ding, maar volgens mij nog best wat ruimte voor verbering, hij is nu nl. wel heeeeel erg zwart, wat mooie (let wel MOOIE) decals erop ofzo zou wel staan denk ik.

Of wat chromen of RVS accenten .. kan ook mooi zijn.

Succes ! :P

origineel gepost door Sandra

Ow haha ben jij dat haha. Bekend onder een andere naam op TF. De ouwe van miraltje. Leuke wagen :)

Ja, dit is onder de naam van Ron.

Hij is vaak op dit forum, heeft zelf een Astra OPC, vandaar de naam.

Bij TF ben ik idd bekend als Tigra1981, ja dat klopt. :D

heey gelijk me eigen maar even laten zien al langer actief maar nu pas geregistreerd etc

ik woon samen met vriendin in zeeland terneuzen/sluiskil lig eraan :P

:jerry

hier wat foto's van de tijger we hebben hem nu 1 week bijna

ik heb gelijk al VASTE spoorverbreders ertussen gezet dus hij staat al lekker breed vanachteren

eerst komen apk en grote beurt daarna angeleyes schroefsetje en carosserie werken (minimale roestplekjes)

auto is voor de rest nog zeer hard !

IMG_0495.jpg

IMG_0498.jpg

IMG_0500.jpg

aangezien me neef een rode tigra had die plat op zijn buik lag met rh cups wordt dit ook mijn doel er komt nog een tigra erbij ook bronz en maken we 2ling want nu we erin gereden hebben gelijk verlieft ookal is het een corsa maar dan wat anders :P

gisteren op de A16, een blauwe tigra met dtm uitlaat en maquirres sticker. Hele mooie wagen.. hij stond op een sleper king:

Terug
Naar boven