• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je tigra......!

Hier paar pictures van de mijne:):

EFE7A7508F5511DB96888FA750C9098A.jpg

AEED48E08F5511DB8CD8C65A50C9098A.jpg

AE32D2808F5511DB9FABB9B150C9098A.jpg

binnenin:

gallery.php

gallery.php

(vlekjes zijn niet op men deurpaneel voor de duidelijkheid:D)

paar oudere foto's:

gallery.php

gallery.php

Nou ik ben hier net nieuw :P

Ben wel forum-members van een ander forum...

Maar goed hier mijn Tigra !

1.6 16V (geen idee wat voor model verder)

27-01007.jpg

mvg,

Freaky:thumbup

Heej, ik ben nieuw hier in dit subforum. Aangezien mijn corsa A te rot werd, heb ik sinds twee dagen een tigra-A 1.4 samen met mijn vriendin. Dit is hem:

foto053.jpg

Afbeelding001-1.jpg

:angel

In vergelijking met de corsa A veel beter op het gebied van luxe en comfort,... maar hij is zo traag als dikke stront.

Er zitten ook wat plekjes roest op de achterwielrandjes en best veel op de deur aan de rijderskant, wat ik allemaal wil aanpaken en het dakraam werkt niet.

Plannen: een CV, aangezien ik nu voor de koffer en de deuren een andere sleutel nodig heb en witte zijknipperlichtjes en meer eigenlijk niet :)

Origineel gepost door NOVA-1.2?

Heej, ik ben nieuw hier in dit subforum. Aangezien mijn corsa A te rot werd, heb ik sinds twee dagen een tigra-A 1.4 samen met mijn vriendin. Dit is hem:

foto053.jpg

Afbeelding001-1.jpg

:angel

In vergelijking met de corsa A veel beter op het gebied van luxe en comfort,... maar hij is zo traag als dikke stront.

Er zitten ook wat plekjes roest op de achterwielrandjes en best veel op de deur aan de rijderskant, wat ik allemaal wil aanpaken en het dakraam werkt niet.

Plannen: een CV, aangezien ik nu voor de koffer en de deuren een andere sleutel nodig heb en witte zijknipperlichtjes en meer eigenlijk niet :)

Nice tigra:thumbup En aan dat traag zijn kan je toch altijd wat veranderen:P

Succes ermee

Origineel gepost door dajel

Vandaag nieuwe bumper en lampies gemonteerd!

CIMG0325-1.jpg

CIMG0322.jpg

:kewlpics

Die bumper vind ik wel mooi;) Was de pasvorm perfect?

Origineel gepost door BadMuts

Origineel gepost door NOVA-1.2?

maar hij is zo traag als dikke stront.

ombouwen naar 2 liter dan :D:D

Traag=zuinig en zuinig=:thumbup. 2 liter komt er zeker, maar niet in de tigra :D

Origineel gepost door Speedy007

:kewlpics

Die bumper vind ik wel mooi;) Was de pasvorm perfect?

Pasvorm was niet helemaal perfect...helaas, maar er hoefde niets aan veranderd te worden. Hij stond aan de zijkanten een paar cm te ver naar buiten, maar dat kon geen kwaad volgens het schadebedrijf. Ik heb hem dus maar met een beetje aandrukken gemonteerd.

Het is wel best een hoop werk om de mistlampen te monteren, er zijn nl. geen bevestigingspunten aan de binnenkant.... Aan de slag geweest met poly en metalen beugeltjes.

Verder moest er nog hier en daar wat geplamuurd worden, de buitenkant was niet netjes glad.

Ik ben er wel heel erg blij mee trouwens en je schijnt met bijna elke bumper wel wat te moeten aanpassen, dit was nog maar heel weinig werk zeiden ze.

Terug
Naar boven