[rquote=1832156&tid=2698&author=kadettsr][rquote=1831918&tid=2698&author=La Curry][rquote=1830881&tid=2698&author=Tigrex][rquote=1830817&tid=2698&author=kadettsr]vandaag een tigra uit 1999 aangeschaft. moeten wat dingetjes aan gebeuren maar dat nemen we voor lief. Wel veel leuke opties zoals elektrische ramen, elektrisch schuif/kanteldak, centrale deurvergrendeling, abs, stuurbekrachtiging enzovoorts.
Is een s93 uitvoering.. is dit nog verschillend met een gewone tigra?
Ga hem morgen even ophalen[/rquote]
Volgens mij staat S93 (coupe) gewoonweg voor Tigra A (bj 94-00), het model en niet voor de uitvoering.
Veel plezier ermee![/rquote]
Mijn tigra staat ook vermeld als een S93 coupe, is in mijn geval geïmporteerd uit duitsland, misschien is dat de rede. [/rquote]
Dat zou inderdaad zo kunnen wezen! mijne is ook geimporteerd vanuit duitsland
[/rquote]
Bij mijn Tigra staat ook S93 en is niet geïmporteerd. Wellicht betekend S93, September 1993 de wereld première van de Tigra. :hmmz
Is een s93 uitvoering.. is dit nog verschillend met een gewone tigra?
Ga hem morgen even ophalen[/rquote]
Volgens mij staat S93 (coupe) gewoonweg voor Tigra A (bj 94-00), het model en niet voor de uitvoering.
Veel plezier ermee![/rquote]
Mijn tigra staat ook vermeld als een S93 coupe, is in mijn geval geïmporteerd uit duitsland, misschien is dat de rede. [/rquote]
Dat zou inderdaad zo kunnen wezen! mijne is ook geimporteerd vanuit duitsland
Bij mijn Tigra staat ook S93 en is niet geïmporteerd. Wellicht betekend S93, September 1993 de wereld première van de Tigra. :hmmz