• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door sjouke

26 april klaziena veen :agent:thumbup

235 km :hmmz

Is wel een errug gezellig meeting, de moeite waard !

Ik rij over Emmen die kant op dus ik kom dan op een kleine 262 km ongeveer....

mag hier ook niet achterblijven dus een minishoot van men chroomen mistlampomlijsting:thumbup

CIMG2838.jpg

CIMG2837.jpg

CIMG2836.jpg

Goedenavond Beste mensen van dit opel-forum.

Al enige tijd ben ik actief hier, in het vectra gedeelte. Ik ben in de echte wereld Melcher en nu sind februarie 20 geworden. Qua school ben ik nu in het 4e jaar MBO Commercieel bedrijfs ondernemer in de Autobranche. Dit houd in, dat ik op elk gedeelte werkzaam kan gaan zijn, en daarin eventueel ook mijn bedrijfje op zou kunnen starten. Of het nou autoschade is, of een normale garage. De theorie is al afgerond, en ben nu bezig met de laatste stage periodes en dan heb een nieuw papiertje binnen. Hierna wil ik in Helmond door studeren aan een HBO Automotive Engenering school. Werken mag toch nog tot mijn 70tigste dus waarom die paar extra jaren school niet?

Het heeft een tijd geduurt, maar ben sinds dit weekend in het trotse bezit van digitale camera. Dus vandaar dat ik mij nu ook maar eens fatsoenlijk voorstel.

Mijn eerste auto was een Opel Vectra 1.6 GL+.

P1070182.jpg

P1070179.jpg

P1070183.jpg

Deze is voor 1 jaar / 45Dkm in mijn bezit geweest en ben er heel nederland mee door gecrossed. Maar na dat ene jaar wist ik wel wat alle knopjes deden. En vond ik dat ik toe was aan wat snellers, beters, luxers.

En toen was de tijd daar. Via de gerage waar ik werkte kon er door opbod een in beslag genomen auto goedkoop kopen. Een 1997 Vectra 2.5v6 Cd-sport.

Er is xenon in gezet en cruisecontrol, en met airco en Elektrische ramen rondom, maakte dat deze auto af naar mijn mening.

Was+wax beurt gegeven vandaag met dit Heerlijke lente weer!

IMG_0023.jpg

IMG_0027.jpg

IMG_0030.jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0033.jpg

IMG_0038.jpg

IMG_0039.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0041.jpg

Helaas heeft een tijdje terug met carnaval de auto in eindhoven S'nachts buiten moeten staan, ipv mijn veilige garage en is deze door vandalisten bewerkt met een sleutel. Er zitten meerdere deukjes nu op de motorkap, dak en kofferbak, en overal lakschade nu, Maar dat mag de pret niet drukken wanneer je er in rijdt.

Op het programma staat nog lederen bekleding ( wordt volgend weekend in England gehaald ) en de auto tijdens mijn schade-stage over te laten spuiten zodat deze weer helemaal kras en roest vrij is.

Dus wellicht tot snel op mijn eerste vectra meeting!

Jaaa Strakke bak Mel!!!!!

Heb je ook al een foto'tje (van ebay ofzo) van het interieur?

zal vast chique worden!!

Ja zonde van die krassen natuurlijk, maar wel mooi dat je het waarschijnlijk vrij goedkoop kan oplossen!!

Ga je dan ook de zwarte delen in de bumpers en de stoot randen mee spuiten!!

Dat zou wel errug strak zijn :).

En als je dan toch bezig bent!!!! Een paar B2 skirts ofzo ;)

Ja daar zit ik nog over te twijfelen! Misschien bumpers wel, maar de strips weet ik niet. Vind het contrast van witte velgen, groen, en zwart wel gaaf, anders wordt het misschien te eentonig. Want vind dekunstof delen zo wel mooi wanneer ze echt zwart zijn.

Maar ga deze na de zomer ergens verkopen ^^ dan komt er vanzelf een b2 voorin de plaats

De advertentie van het interieur is eral afgehaald aangezien ik het al aanbetaald, ( voordat de bieding was afgelopen ) Gekocht in Kent, ( 50 km van dover )

Dus wordt zondags even op en neer crossen.

origineel gepost door vec b 99

5616pb280003.jpg

dit is mijn vectra b1 ,ben benieuwd wat jullie er van vinden??

je foto doet het niet:cry

origineel gepost door paazhaaz

origineel gepost door qgenius

origineel gepost door paazhaaz

origineel gepost door da skelterboy

nieuwe fotosking:

458445114_5_NFuY.jpeg

Die velgen, zijn dat toevallig de irmscher evo stars ?

Ik heb deze velgen ook gekocht via Ebay. Ik ga ze zondag ophalen.

Zijn dit 17" of 18"inch

Weet je toevallig hoe deze velgen heten ?

Beetje laat maar dit zijn velgen van de zafira design edition.

dus geen opc line velgen.

origineel gepost door center

origineel gepost door vec b 99

5616pb280003.jpg

dit is mijn vectra b1 ,ben benieuwd wat jullie er van vinden??

je foto doet het niet:cry

ja jammer, klinkt goed B1 Irmscher.

Deze auto heb ik 3 weken geleden gekocht. Hiervoor heb ik een opel astra 1.8 gehad uit 1992 en een opel astra g 1.6 16v station met deze ben ik achterop een andere gereden. Nu dus deze vectra gekocht.

DSC00531.jpg

DSC00530.jpg

Zondag zal ik hem een keer wassen en wa mooiere fotos maken.

origineel gepost door cas.

Deze auto heb ik 3 weken geleden gekocht. Hiervoor heb ik een opel astra 1.8 gehad uit 1992 en een opel astra g 1.6 16v station met deze ben ik achterop een andere gereden. Nu dus deze vectra gekocht.

DSC00531.jpg

DSC00530.jpg

Zondag zal ik hem een keer wassen en wa mooiere fotos maken.

mooie bak:thumbup:thumbup

Terug
Naar boven