• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@moonlight: Nice picies !! Mooie vec hoor!

origineel gepost door Edvries

KONTJES

15122009484.jpg

15122009485.jpg

I like some ASS !! :thumbup

origineel gepost door moonlight_700

@ Silver & Silverspeed,

1e foto is op de dijk genomen, maar camera is wel scheef gehouden inderdaad.

het was al pikkedonker dus de sluitertijd maar even wat verlengt :P

ben er zelf ook blij mee, heb nog meer van zulke

kun je ook effe een fotoshoot maken van mijn vectra? :angel echt een mooie vec :D

Hier dan nog een paar duidelijke bij daglicht :P

kom maar hierheen met je vec maak ik er een paar ;)

op foto 2 staat hij NIET op een helling :jerry

Groetjes!

100_9245.jpg

100_9237.jpg

100_9260.jpg

Ja klopt, heb hem zaterdag opgehaald :wors

Nee ben geen fotograaf van beroep, heb zo'n spiegelreflex en daar kan je mooie plaatjes mee schieten zoals je ziet king:

maar thanx voor de complimentjes!

PS vandaag met de vec naar rochefort (Ardennen) gereden en hij deed het lekker, alleen balen van die file op de A2 :hmmz

Ja klopt, heb hem zaterdag opgehaald :wors

Nee ben geen fotograaf van beroep, heb zo'n spiegelreflex en daar kan je mooie plaatjes mee schieten zoals je ziet king:

maar thanx voor de complimentjes!

PS vandaag met de vec naar rochefort (Ardennen) gereden en hij deed het lekker, alleen balen van die file op de A2 :hmmz

jah vandaag was er geen doorkomen aan:S en de fijne gemeente arnhem denkt dat het allemaal nog niet erg genoeg is en gaan even onderhoud lopen plegen aan de stoplichten midden in het centrum met tot gevolg dat alles naar arnhem vast liep :S als het nou een storing was ok maar dit slaat echt alles:S

Mooie foto's moonlight ! Leuk speelgoed is dat he, sluitertijd....Foto's maken zonder flits terwijl het donker is :)

Ik heb net geen spiegelreflex, maar wel een camera waarmee ik ook met sluitertijd kan spelen....

Deze foto heb ik op het flightforum in Eindhoven gemaakt....

veccy2.jpg

dat is ook zeker een hele mooi Paashaas, camera op statief?

@ GTS, Thx!

Jep, zonder statief was die foto me echt niet gelukt....

Ik heb een redelijk vaste hand maar dik 8 seconden een camera stil houden lukt me toch echt niet :P

Mooie pix beide !!

Kun je ook mooie race foto's mee maken, met de sluitertijd. Auto staat dan prachtig op beeld en alles er omheen is gehuld in snelheid !! :thumbup

Hoi Mark B. Welkom hierzo.

Je maakt een foto ( DUH ) ,verkleint hem zonodig, upload hem naar www.photobucket.com ( of een andere site ) en kopieërd de link van de foto en plakt hem op hier ( gebruik de link die met
eindigd )

Terug
Naar boven