• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Zoals belooft komt ook mijn pas aangeschafte opel vectra te show staan op dit forum

Dit betreft een 18-16V

BJ :2000- August

SDC10637.jpg

[rquote=1892482&tid=392&author=candy]Zoals belooft komt ook mijn pas aangeschafte opel vectra te show staan op dit forum

Dit betreft een 18-16V

BJ :2000- August

SDC10637.jpg
[/rquote]

als ik naar je naam kijk had ik en andere kleur verwacht:P

desalniette+ mooie veccie allebei

[rquote=1892538&tid=392&author=candy]wat is er met mijn naam :hmmz :P :D[/rquote]

candy red :jerry maar de vectra is zilver/grijs:jerry

Vandaag maar weer eens ontdaan van die winterbanden met stalen velgen en wieldoppen.

Gelijk de spons over de Vectra C gehaald. Kan niet wachten op mooier weer om lekker te toeren :cool:

Foto-WUG3PR4X.jpg

Foto-7NAYQOS4.jpg

Foto-JC64PUUF.jpg

Onze vroegere auto, een Vectra GL uit 1995. Hier hebben we van 1998 tot 2008 veel plezier van gehad! Helaas een ongeluk mee gehad, de auto rijdt nu als het goed is in Georgië.

1262537819_5_Mr8f.jpeg

[rquote=1896855&tid=392&author=speaker]Mooie foto's !

Jammer dat je geen dakspoiler hebt man ! :angel[/rquote]

Ik heb wel een dakspoiler!!!!! Hij zit alleen nog niet opde Vec omdat ie al bijna een jaar hier in m'n gangkast ligt!! De reden daarvan zal ik hier niet openbaar maken.....

[rquote=1898095&tid=392&author=CAlberts]Mooie plaatjes Eric!! :wors

Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar het verhaal achter de spoiler..... :angel[/rquote]

Heb zo'n vermoeden dat de spoilert bij Ed in de kast ligt, maar door D'n Speakert gemonteerd moet gaan worden:angel

Greetz Roel met een C.

[rquote=1898608&tid=392&author=janneman vectra c]Ow en Eric, je zo ook niet veel van al die krassen:P[/rquote]

liever krassen op de gehele auto als een ster op de motorkap.

[rquote=1898836&tid=392&author=opel-limbo][rquote=1898095&tid=392&author=CAlberts]Mooie plaatjes Eric!! :wors

Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar het verhaal achter de spoiler..... :angel[/rquote]

Heb zo'n vermoeden dat de spoilert bij Ed in de kast ligt, maar door D'n Speakert gemonteerd moet gaan worden:angel

Greetz Roel met een C.[/rquote]

Hmmzzz...... Hier word ik toch onderschat door onze buitenlandse vriend. Kitten kan ik nog net zelf.

Terug
Naar boven