• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Doe mijn Caravan hier ook nog maar eens Parkeren, Nu MET Trekhaak, nieuwe achterwisser, nieuwe kentekenplaten:

Wasbox04-07-124.jpg

Wasbox04-07-126.jpg

Wasbox04-07-121.jpg

Wasbox04-07-122.jpg

Wasbox04-07-123.jpg

Wasbox04-07-125.jpg

Wasbox04-07-127.jpg

Willem

Dit is mijn Vectra B Break van 2000: Voorlopig alleen de 5 achterste vensters getint en witte ledstandlichten.

Plannen: Andere velgen; schroefsetje; Irmcher grill; voorbumper van de b2 sport edition of de i500 voorbumper; irmcher dakspoiler (i500)

Meer ga ik er waarschijnlijk niet aan doen. Gewoon beetje eigen "touch" aan geven ;)

DSCF5402.jpg

DSCF5401.jpg

DSCF5400.jpg

ik zal me even voorstellen hier ben dooyke 26 jaar en kom uit Hoogerheide. Na veel problemen met me 1.8 sedan overgestapt naar 2.2 gts. Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop

GroteFoto-3JQ8YAWC.jpg

@dooyke wrote:ik zal me even voorstellen hier ben dooyke 26 jaar en kom uit Hoogerheide. Na veel problemen met me 1.8 sedan overgestapt naar 2.2 gts. Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop

GroteFoto-3JQ8YAWC.jpg

DAG buurman!!!! king:

fraaie GTS heb je daar rondrijden

zal is rondkijken in de buurt of ik je tegen kom

@dooyke wrote:ik zal me even voorstellen hier ben dooyke 26 jaar en kom uit Hoogerheide. Na veel problemen met me 1.8 sedan overgestapt naar 2.2 gts. Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop

GroteFoto-3JQ8YAWC.jpg

Nette GTS!

Perry het vogelbekdier op de achterbank maakt het helemaal af! :jerry

Tnx voor de complimenten mannen. Over het leer, awel, daar heb ik werk van gemaakt met het uitzoeken van het perfecte interieur en ik ben tot de conclusie gekomen dat leer niet echt iets voor mij is. Kheb vorige keer nog rondgezien en heb lederen zetels gepast en dat ziet er mooi uit maar ZO warm man! :shock: Als mijn auto in de vlakke zon staat (zoals altijd) hou ik dat geen 2 minuten uit en dat plakt enorm aan mijn huid. Vind het zelf enorm spijtig want zo'n leder sportinterieur van een Vec B is m8ig mooi maar het moet nog steeds comfortabel blijven, zeker als je elke dag met je wagen rijdt...

Heb met een vriend van me gesproken en die kan kuipzetels inbouwen in mijn Vectra. Heb ook met Rallyastra gesproken over zijn zetels dus ik wacht op de foto's van zijn stoffen kuipzetels en dan gaan die er wss in als ze geen schade oid hebben.

Grtz Seth

En hier een (helaas in het donker met telefoon) gemaakte foto van me Blauw/Paars (in zonlicht) achtige Opel Vectra uit 1997 met Handmatige Arko.

Nu nog kijken wat voor simpele dingen ik kan doen om hem leuker te maken.

Wieldoppen al uitgeprobeerd in Photoshop maar kan niet kiezen :(.

file.php

nee joh geen doppen . . . gewoon een leuk setje LM wieltjes :wub

staan vaak genoeg op Marktplaats voor een leuk prijsje

verder ziet de hatchback er nog keurig uit hoor!!!

Terug
Naar boven