• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Klopt ja de velgen waren van mijn broer hij heeft nu andere velgen gehaald.

Dus heb ik deze overgenomen.

Het was namelijk niuet te rijden zo laag hij was.

Als je dan net alles gespoten heb is het zonde dat je alles kapot rijd.

En ze staan nog goed ook onder de auto.

Ik ben blij met jullie reacties over mijn auto.

Booskijkers doe ik niet ik zit te wachten op angel ey's voor de vectra.

Zodra die binnen komt heb ik die er op zitten en dan moet je geen nooskijker doen dat haalt het hele effect weg van die koplampen.

Laterzzzzz

Oorspronkelijk gepost door GSIloo

Booskijkers doe ik niet ik zit te wachten op angel ey's voor de vectra.

Zodra die binnen komt heb ik die er op zitten en dan moet je geen nooskijker doen dat haalt het hele effect weg van die koplampen.

Laterzzzzz

angel eyes zijn der al voor de vectra.

booskijkers maakt ze alleen maar vetter vind ik :argue

Kijk zo cind ik hem wel weer vet.

Netjes gedaan man.

Ik ga toch eens kijken of het mogelijk is.

Angel Ey's zijn er nog niet ze zijn te bestellen maar wanneer ze echt binnen komen weet niemand nog.

laterzzz

Mijn vectra.....

post-18-1087945872.jpg

Dat is echt klote man ik heb het mee gemaakt met mijn eerste auto een opel kadett, maar was de auto wel goed beveiligd door bijvoorbeeld startonderbreking c.q alarm.

Ik hoop echt dat je hem onbeschadigt weer terug krijgt.

Ja heb het ook gehad maar gelukkig lieten ze me car staan, allen dikke sony radio weg en dvd systeem.....kon wel door de grond zakken

Ja heb het ook gehad met me kadettje alles eruit gejat.Vrienden zeiden nog laat er niks in liggen maar eigenwijs als ik was.Dacht dat ze wel van mijn auto zouden afblijven.NOT

Ja politie aangekomen en toen......Zeiden ze: " snap niet dat je zoiets erin heb zitten, slaat nergens op, auto is om te rijden" alsof ik verantwoording aan mijn pa moest geven.....dacht ff dat ik hem moest BITCH SLAPPEN:cool:

ken dat,hele auto leeg....ze hadden zelfs een gordel doorgesneden om de kinderstoel te jatten. :wtf

en dan moet je naar de politie met in je achterhoofd hebbende dat er 1 miljoen onbehandelde aangiftes blijven liggen,elk jaar...:mad:

En het ergste is dat als je aangifte komt doen dat ze dat dan ook nog met zoveel tegenzin doen alsof je hun stoort tijdens het slapen ofzo terwijl jij er ziek van bent.Je bent er een uur bezig met die aangifte doen en dan zeggen dat ze de dader waarschijnlijk toch niet te pakken kunnen krijgen en jij je spullen gewoon kwijt bent(niet dat je dat al weet)En als je daar dan wat van zegt, zeggen ze ook nog heel bijdehand dat ze wel belangrijkere dingen te doen hebben.Ja dat weten we, alleen dat doen ze niet de *#***:fy1

-offtopic-offtopic

f*ck man dat is echt kut!! waar stond ie ergens in breda?

-offtopic

wat is dat voor onzin? je kan niet eens f*ck op het forum zetten want dan krijg je dit--->fuck

Terug
Naar boven