• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@ gsifreak...laat nog maar wat zien aan foto's....ik heb trouwens ook een nederlandse vectra 2000 ook met orgineel digitaal dashboard ( niet later erin gezet) ...

anders stuur me wat foto's door via mail of op forum: bas21@dse.nl

ik zie dat jullie mijn zwarte koplampen erg leuk vinden:D vandaar ffe nog wat meer pics daarvan. het is trouwens niet echt een aanrader omdat het licht heel slecht doorschijnt.

auto2.JPG

auto1.JPG

:wub

ik heb trouwens vandaag de velgen van mijn donor 2000 ff onder de 2000 gezet:is ut wat?

ja ik weet het:ik vind het ook niet best en die 18"-ers komen er wel maar dit lijkt toch beter dan de originele?

357798_30_full.jpg

357798_31_full.jpg

Oorspronkelijk gepost door noogy2000

wow peterrrrrrrrrr

vette vectra :wors:wors:wors

:angel:angel:angel

Je mag hem wel een keer in het echt komen kijken.....:o:P:D

@ georgie: he wil je die deuren & spatbord nog? omdat je zei dat je ze ZEKER wou hebben?,anders gaat het weg,het ligt nogal in de weg

Oorspronkelijk gepost door Ubik v2000

@ gsifreak...laat nog maar wat zien aan foto's....ik heb trouwens ook een nederlandse vectra 2000 ook met orgineel digitaal dashboard ( niet later erin gezet) ...

anders stuur me wat foto's door via mail of op forum: bas21@dse.nl

foto12.JPG

foto13.JPG

IMGP0950.JPG

jongens jongens, ziet er allemaal gaaf uit.... maar ik heb een vraagje ik hebb een motorkap verlenging van staal en wil mijn motorkap embleemloos tevens maken, wie kan me helpen met lassen....ik kan dus echt niet lassen...Laat ff iets weten iemand.

ik ga het vogende week zelf doen maar daar heb jij nix aan: ik zou me om het laswerk niet zo druk maken zou me meer druk maken over het strak maken :hmmz

ik rij altijd in de wagen van mn paps.. we zijn nu aan het overleggen of we de nieuwste vectra gaan kopen.. de dealer hier in het dorp heeft een 3.2 v6 staan.. in grijs metellic met super gave velgen eronder...

MOET IK HEBBEN! enkel mn paps vind hem iets te duur (2de hands nog €33,500)

tot die tijd rij ik in het vorige model.. zitten ook leuke velgen onder.. enkel zit een 1,6je in :(

61882631.jpg

Dit is mijn Vectra uit '97.

Het is een 2.0 16V CD Sport.

Echt een superwagen.

Hiervoor een Megane Coupe uit '96 gereden, hier kan de Megane niet aan tippen!

ik wil wat uitbouwen nog.

Bijv.

16/17"velgen

Dakspoiler

Dubbele sportuitlaat

Spoiler voor

Ik heb nog mooie 17inch velgen voor met 225-45-17 banden erop heb ze zelf op een vectra B V6 liggen banden en velgen hebben 2000 gelopen.

Ik doe ze we omdat ik een setje 18 inch heb besteld.

Hallo wat voor merk zijn de velgen en hoevel J breed bijvoorbeeld 7,5 of 8 J en wat is de et waarde ervan.

Moet je bij deze velgen de achterscherm rand omvouwen of kan dit zonder aanpassingen.

O ja en heb je foto's?

Terug
Naar boven