• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Hey tnxs...:D

enne ja ben ook erg blij met me bakkie.....'

zijn gelukkig al nieuwe dorpels in gelast en 1 kant nieuwe wielrand....hij heeft wel kleine plekjes [geen roest!] maar dat is echt minimaal aan de lak....

komt wel goed...alles op ze tijd:thumbup

ja dat is het voordeel aan Opel, ben nooit op uit gewerkt.....hahaha....dat heb ik nu ook, kleine plekjes beginnen er te komen bij wielkast randen....deze moeten het nog 2 jaar uithouden voordat dat de bak volledig uit een word gehaalt en opnieuw gespoten...

Zijn er nog meer Vectra C's?

041214vectra06.jpg

041214vectra02.jpg

041214vectra01.jpg

FF een foto update van mijn vectra.

Nieuwe achterlichten:

achterlichten1.jpg

achterlichten2.jpg

Ice daar ben ik nog mee bezig:

ice1.jpg

ice2.jpg

ice3.jpg

And last but not least ff verlaagd

Dit is voor:

DSCF0101.jpg

en dit is na:

verlaagd.jpg

Waar mijn vectra-tik mee begon....

vectra1.jpg

Onderspoilertje, grille, velgjes.... En toen moest ie de deur uit, want hij begon zeer dure reparaties van me te verlangen...Niet gek trouwens bij meer dan 272.000 kilometers op de klok....

Die blauwe ingeruild ( en een hoop bijgelegd op deze 1.6 i van 1995....Met een begintellerstand van 100.600 km...

vectra2.jpg

Maar na een vrij heftig ongeluk moesten we deze ook laten gaan....:cry

een half jaar knokken tegen de tegenpartij EN mijn eigen rechtsbijstand.....Dus geen geld voor een goede vervanger....Dus maar even tijdelijk in de corsa van me ma ge-cruised, en nog een paar weken in deze on-keur-bare kadett 1.6 automaat van me schoonma gehobbeld...

kadett1hq.jpg

gare kist...MAAR tenminste een OPEL !:wors

en toen eindelijk mijn droomwagen aangeschaft....een B-vectra....

vectra30ea.jpg

Jaja, ikke is trots....

En toch weer gaan hobbyen....tot nu toe ben ik met de sound nog steeds niet klaar, maar de booskijkertjes en de interne neons zitten er al....zodra het beter weer wordt gaan we weer eens echt aan de slag...

Hier is de mijne. Dit is net na een poetsbeurt vorig jaar Maart. Mag aankomend jaar wel weer gebeuren, want je weet wat het is met rood :hmmz

IMG_0859a.JPG

vectra_kontje2.jpg

En dit was afgelopen zomer, 1 week voor m'n bruiloft. Reed zo'n 90 op de A1, gaat er een X5 voor me boven op de rem staan. En sja, zonder ABS krijg je dan dit :fy1

boem1.jpg

boem2.jpg

Maar gelukkig is ie helemaal weer gefixt. Zit een hele nieuwe neus op!

hoi hier laat ik mijn nieuwe aan winst zien eerst reed ik omega maar nu vectra er zijn wel wat dingen die er aan gaan veranderen maar dat komt van zelf wel in de zomer als het weer mooi weer gaat worden

index.php

hmja dit ging er fout : je html tag eindigt niet op een extensienaam....(jpeg enzo) komt door de site waar je hem van hotlinkt, maar hier is je vec:thumbup

showauto9at.jpg

nice car btw

Terug
Naar boven