• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

hey, ik wou graag mijn jongste project eens laten zien. hoop dat het een beetje bevalt...:D

dsc062027qa.jpg

nou,verdere foto's volgen binnenkort. ben wel benieuwd naar reacties...

greetz vectrake

He, die zwarte lampen komen er bij mij ook in, als hij weer gerepareerd is.

Ik heb de oude koplampen van vectra_mania, gekocht :D ( die heeft nu xenon verlichting )

Heb alleen m'n auto al 1,5 week niet gezien, ben inmiddels wel benieuwd hoe hij er nu bij staat.

he vectraka dikke bak hoor:wors

vooral die wielen in combinatie met die velgen echt super:thumbup:wub

je vorige vectra zag er al dik uit maar deze is nog dikker.

gr remco

ik zal ook mijn vectra eens voorstellen.

Het is een GTS 1.9cdti elegance 110kw/150pk met active 6-traps automaat,dus ook manueel te gebruiken.

Interieur : volledig leder,gps met kleurenscherm,cruise control.

velgen : 17 inch

en hier de foto's

DSCN8042a.jpg

DSCN8045a.jpg

DSCN8046a.jpg

DSCN8048a.jpg

DSCN8052a.jpg

Dat zal waarschijnlijk wel mn volgende auto worden als dees het begeeft (maar dat duurt hopelijk nog wel ff) vette bak en mooie kleur ook :thumbup

dammm die I500 wordt ik helemaal :wub op......man idd alls ik het kon permiteren dan had ik vast en zeker ook een....super man, wees er maar zuinig op.

nu het gaas nog zwart slurfje,en andere velgjes en uitlaat.je kan ermee beginnen om me deur te verven dan ken je alvast een zwarte spuitbus van kopen

voor de rest begint hij al vetter te worden

Terug
Naar boven