• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Haha dat merken jullie vanzelf wel.........

Maar wat is er nou makkelijker als een Vectra ombouwen naar iets wat ook standaard geleverd is...... ;)

Origineel gepost door vectra 2000 16v

dus waar je het toen over had gaat niet door

Het kan altijd beter en sneller ;)

Origineel gepost door Jerk

Haha dat merken jullie vanzelf wel.........

Maar wat is er nou makkelijker als een Vectra ombouwen naar iets wat ook standaard geleverd is...... ;)

met de zelfde lichten als op mijn avatar?;)

Ik stel me even voor:

Navy, uit N.O.Brabant. Heb februari dit jaar een Vectra A 18i HB (5 deurs) gekocht in CD uitvoering met 149.000km voor een luttele 2000 euri. Mankeert nog steeds helemaal niets en is puntgaaf. Het is echter een van de laatste modellen en heeft vóór electrieke raampjes, digitale klok + thermometer, toerenteller, C.V. met afstandsbediening en startonderbreker, origineel af fabriek schuif/kanteldak, lichtmetalen standaardvelgen en voorspoiler met mistlampen. Allemaal origineel dus. Ik heb er een handsfreekitje ingezet plus een Sony CD/MP3/radio. De achterspeakers vervangen door 100w Pioneers, een 2x200w versterker gebrugd laat een subwoofer met een 600w Hifonics de lage tonen verzorgen. Voor nog de originele speakers. Wil daar twee 80w speakers in de deuren zetten met andere tweeters in het dashboard: weet alleen niet goed hoe ik de bekleding los moet maken.

Kwam vandaag bij toeval op dit forum terecht en heb zitten smullen van de andere Vectra's. De mijne bevalt, na een Renault 19 GTS, zó geweldig goed dat ik er niet veel aan wijzig. Never change a winning team! Maar jullie auto's zijn wel errug mooi!

Zal hier nog wel vaker komen. Wedden? :thumbup

he ziet er vet uit, heb ook ffe een vraagje? waar kan je die klem kopen voor je luchtmassa meter vast te zetten ? k heb nu een open lucht filter er op maar heb hem ffe op ze gamma vast gezet :jerry .

gr, Tim

Origineel gepost door turbootje

Afbeelding030.jpg

DSCN0831.jpg

DSCN0828.jpg

:D:D

i500 is er toch nooit als A geleverd 2,5 en 2l turbie waren de hoogste "standaard"motoren heb ik altijd gedacht....trouwens ik weet dat de i500 ook een v6 was maar das dacht ik alleen B und C vectra

Origineel gepost door Frank.N

i500 is er toch nooit als A geleverd 2,5 en 2l turbie waren de hoogste "standaard"motoren heb ik altijd gedacht....trouwens ik weet dat de i500 ook een v6 was maar das dacht ik alleen B und C vectra

Dat is ook zo. Alleen geleverd met een 170 pk v6 en 204 pk turbo motor. Dat zijn de snelste standaard geleverd.

Gr Thij

Gewoon lekker die 2 liter houden... je word toch gek van de hedendaagse benzineprijzen met zo'n v6 of een turbo.

De 2 liter is een hele lekkere motor en een goede 'racer'. Een v6 blok is veel zwaarder.

Nu moet ik zeggen dat ik niet duurder rijd met mijn vectra-B v6, dan met een vectra-B 2.0 16v, ik heb met beide een gemiddeld verbruik van ongeveer 8.9l op 100km.

Hierbij wat foto's van mijn vectra aangezien ik van het weekend pas in de gelegenheid was om er een paar te schieten :D

IMAGE_00006.jpg

IMAGE_00007.jpg

IMAGE_00008.jpg

IMAGE_00010.jpg

IMAGE_00011.jpg

IMAGE_00012.jpg

IMAGE_00016.jpg

De bumpers gaan zoiezo nog in kleur van de auto gespoten worden en maybe dat k hem ffe verlaag... voorderest vind ik hem mooi genoeg zo :)

Originally posted by vectrake

hey, ik wou graag mijn jongste project eens laten zien. hoop dat het een beetje bevalt...:D

dsc062027qa.jpg

nou,verdere foto's volgen binnenkort. ben wel benieuwd naar reacties...

greetz vectrake

die wielen:wub:wub:wub:wub:wub

Terug
Naar boven