• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Origineel gepost door Peter uit Soest

Kan ik van mijn email abbonnement af van DIT onderwerp?

Ik vind de berichten wel gaaf maar mijn email word al bijna 2 jaar gevuld door dit onderwerp..

Rechtsbovenin onder "ingelogd als .... "controle Paneel / Opties" (of op deze link :) )

En dan bij tabblad inschrijvingen? Kheb geen abbo's, maar ik gok dat ze daar dan ergens moeten staan en te beeindigen. If not, dan zou ik ff een moderator direct vragen.

Maandag mijn nieuwe Vectra opgehaald, wat een kar. Hiervoor had ik een Volvo V70, maar mijn eerste indrukken van mijn Vectra, Het is GEWELDIG!!!!!!!!

Ik moet nog even uitzoeken hoe een foto te plaatsen, maar dat gaat nog komen.

Origineel gepost door Hans-V6

Origineel gepost door newvectra

Maandag mijn nieuwe Vectra opgehaald, wat een kar. Hiervoor had ik een Volvo V70, maar mijn eerste indrukken van mijn Vectra, Het is GEWELDIG!!!!!!!!

Ik moet nog even uitzoeken hoe een foto te plaatsen, maar dat gaat nog komen.

Felli!! :thumbup een V70 is ook geen verkeerde bak zeg!:o:wors wat is de reden van overstap naar Opel?

Foto's mag je altijd naar mij mailen, dan zal ik ze wel voor je posten hier ;)

Greetzz, Sjors

Hallo Sjors en andere,

Ok, Sjors ik heb ze gemaild, succes.

Reden is budgetair, mijn vectra met al zijn opties is in V70 uitvoering niet te betalen!! Daarnaast is doet de Vectra gewoon niet onder voor de V70!!:D

Dus vandaar!!

Groetjes, Rene

Het is me nu zelf gelukt, dus een kleine toegift dan maar!!:P

Afb023.jpg

Afb021.jpg

Afb020.jpg

Afb019.jpg

Terug
Naar boven