• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Ok, ik had al eens gemeld dat ik de velgen had, nu zitten ze er toch onder. Ik kon niet langer wachten en heb ze maar lekker dik in de was gezet :).

vectravelgen016na.jpg

vectravelgen028dr.jpg

Eerste verfraaing/verbetering sinds ik hem heb. En kheb ook geen geld liggen om verder te gaan. Met een beetje mazzel heb ik de bijbehorende dopjes voor op de wielbouten binnenkort ook. Anders haal ik ze zelf ff bij een dealer weg.

Verlanglijstje heb ik natuurlijk wel:

-Angel eyes (met alle ombouw gewoon erg duur)

-Heldere achterlichten (kan nog een keer als ik een meevaller heb).

-Verlagen (pas als Pa en zus de wagen helemaal bijna nooit meer nodig zijn en het geld ervoor is).

Ik zag al fotos van Ko :D Kan ik niet achterblijven. :thumbup

Hierbij foto's van mijn vec!

Foto=VLHXX7MX

Foto=RHVELO7I

Foto=8O7R4JZP

Best al het eea aan gedaan, maar nog meer plannen!

Nog beetje extremer!

Mijn nieuwe ''Daily Driver''

VectraCD193.jpg

VectraCD293.jpg

Betreft een 1.8i CD-uitvoering van '93

(stuurbekr, lm-velgen, schuif-kanteldak, vier elek.ramen, boordcomputer, etc... en het mooiste GEEN spatje roest !?!:o

Die motorkap moet eraf het ziet er niet uit idd...maarja zolang we nog geen nieuwe hebben moet deze er nog ff op blijven..!! hij is een beetje mislukt jammer genoeg!!

Origineel gepost door Psycho_amaniej

Die motorkap moet eraf het ziet er niet uit idd...maarja zolang we nog geen nieuwe hebben moet deze er nog ff op blijven..!! hij is een beetje mislukt jammer genoeg!!

Heb hem al eens goed bekeken en de motorkap is nog te redden hoor ;)

ach wie het niet probeert zal nooit weten hoe het wel of niet goed zit..... ik ben ook van het eerst zelf proberen voor het uit te besteden, meestal veel voordeliger.

Verder vind ik het wel een mooie bak :wors

Gr Rob

is ook een hele mooie vec ;)

zal het deze week eens met Amanda d'r vriend gaan bespreken......wil het als ie er oren naar heeft wel herstellen:D....mits dat ie reclame voor me gaat rijden met een sticker haha:P....geintje natuurlijk he;)_

heb de camera hier klaar liggen......dus zodra ik hem dit weekend hier in de straat spot zal ik wat pics ervan schieten;) :D

die fotos zijn zo klein omdat ze met me telefoon genomen zijn:P

ik moet nog wat betere fotos maken o neeeeeeeeee dat gaat danny al doen :agent:cool::thumbup:wors

Origineel gepost door Psycho_amaniej

haha wel leuke reacties allemaal!! dus hij is nog te redden danny?? ik zal ff vragen of ie een sticker op zn auto wil haha:P

is zoals ik je net buiten al zei idd nog te doen hoor;)

maar hoor het wel verder van jullie wat de plannen met jullie veccie zijn king::D

Terug
Naar boven