• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Oke hier onze toekomstige bolide.

Wij hebben vorige week een opel Vectra B 1.8 16v bouwjaar 96 gekocht en we moeten er helaas nog ff een paar dagen op wachten maar kan hem wel alvast showen :D

hoop dat de foto een beetje duidelijk is ;)

59725984_3350x263.jpg

groetjes Patries

Mijne:

DSC02223.JPG

Helaas gaat er weinig aan gebeuren, geld gaat allemaal in het huis nu, dus auto is ff laatste prioriteit...

Had plannen genoeg, alleen staan die nu in de vrieskast...

Helaas... :(

Origineel gepost door Ali-GSI

Helaas gaat er weinig aan gebeuren, geld gaat allemaal in het huis nu, dus auto is ff laatste prioriteit...

Ah joh...komt wel weer een keer...Het voornaamste is toch dat je een mooie, betrouwbare BLITZ voor de deur hebt staan, of niet soms ? :thumbup

Origineel gepost door SacrificedAngel

Wij hebben vorige week een opel Vectra B 1.8 16v bouwjaar 96 gekocht en we moeten er helaas nog ff een paar dagen op wachten maar kan hem wel alvast showen :D

59725984_3350x263.jpg

groetjes Patries

Deze is natuurlijk wel heel erg gaaf (heb dezelfde, in vorm en kleur) en het mooie van die kleur is dat je er bijna geen vuil op ziet.

Je zou er eens 8Jx17 ET35 "RC-design"(soort Cup velgen) met banden 215/45-17 op moeten zetten dan maak je helemaal de blitz.:thumbup

Origineel gepost door Peter uit Soest

Origineel gepost door SacrificedAngel

59725984_3350x263.jpg

groetjes Patries

Deze is natuurlijk wel heel erg gaaf (heb dezelfde, in vorm en kleur) en het mooie van die kleur is dat je er bijna geen vuil op ziet.

Je zou er eens 8Jx17 ET35 "RC-design"(soort Cup velgen) met banden 215/45-17 op moeten zetten dan maak je helemaal de blitz.:thumbup

Het valt me op dat er steeds meer Vectra B's Hatchback op het forum verschijnen :D

Ik heb nu m'n 2de Vectra B's Hatchback en vindt het persoonlijk een erg geslaagd model van Opel, geeft hem toch wat sportiever uiterlijk.

Maar er zijn nog lang niet genoeg Vectra's op het forum, daar kunnen er nog veel meer bij natuurlijk:jerry

Originally posted by PAASHAAS

Ah joh...komt wel weer een keer...Het voornaamste is toch dat je een mooie, betrouwbare BLITZ voor de deur hebt staan, of niet soms ? :thumbup

Wel een paar kleine probleempjes mee gehad, maar ja, daar is het een auto voor he ;)

Voor de rest, komt over een jaartje denk ik wel..

Wel een paar kleine probleempjes mee gehad, maar ja, daar is het een auto voor he ;)

Voor de rest, komt over een jaartje denk ik wel..

Ik moet de 2dehands auto (welk merk dan ook) nog zien die jaren vooruit kan zonder iets te vervangen....:vertag

Origineel gepost door GSIloo

Nou hierbij mijn vectra 2000 dus ik heb hem net helemaal klaar.

117%20copy.jpg

DSC02291.jpg

DSC02292.jpg

Laterzzzzzzzz

Mooie auto:thumbup , hoeveel heb je ong. besteed aan je auto .. Aan je kappen/spoiler

Zo ziet er goed uit man......kom je 25 JUNI ook naar de meeting????

Kunnen we je beestje daar eens in het echt bekijken ... :D

Origineel gepost door Dehumanize

hee apart gespoten, ik vind t wel geinig staan :kewlpics

Yeah inderdaad..keer wat anders :thumbup Zelf vind ik het beetje kermisachtig :D maar wel mooi gedaan..laat ik het zo zeggen: gedurft wel. Leuk hoor:kewlpics

Mooie kleuren combinatie. En nog beschaafd gedaan.

Ik zou me echt moeten inhouden om niet wat meer glooiende lijnen aan te brengen als je toch zo bezig gaat :D. Maar dit is ook erg strak.

:wors voor de reacties ik denk dat ik er 25 juni niet ben omdat ik dan bij de weekend meeting van opel team unlimited. Maar misschien dat ik die zondag nog ff door rij om toch ff te komen kijken. Het was vorig jaar ook super :thumbup.

eindelijk eentje van mijn vectraAtje, is wel met m'n race velgen/banden voor de sprint 215/45/17, anders 225/35/18

DSC07839.sized.jpg

greetz mando

Terug
Naar boven