Hierbij dan een (wat late) introductie van mijn vectra die ik sinds maart 2006 heb..
wat credit's;
-Mijn hartelijke dank aan Wim (Wim-V6), die mij veel en goed geholpend heeft (en nog steeds) met veel dingen aan de auto !! :thumbup en ook de vader van Wim !
De velgen heb ik gekocht van Gerrit (ASTRAGTR2 hier op het forum) mijn dank aan Gerrit dat we destijds de velgen mochten passen bij 'm, testrit maken, en de koffie, super service !!! :thumbup
Wat is er verder gedaan, Sport Edition II bumper (alleen Duitsland geleverd op de Vectra's tussen 2001 en 2002)
OPC grille gemonteerd, OPC remsysteem op de vooras, (308mm. schijven, Vectra B 2.6 V6 GSI remklauwen, redstuf blokken) ruiten rondom getint, behalve de voorruit, met tint verschil en de twee voorste zijruiten en de rest, de twee voorste zijruiten zijn net een tintje lichter dan de rest.
Solar Reflex (Warmte werende) voorruit laten plaatsen, Bastuck einddemper. En dat was het eigenlijk zo'n beetje..
Voor de rest geen verdere plannen, ben zo heel erg tevreden, blij en trots op m'n ride.. Hij rijdt super !! :thumbup
De enige punten voor de (nabije) toekomst;
- geventileerde rem-schijven achter
- Sport Edition II bumper achter.
Greetz,
Jeroen.