• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Origineel gepost door sjouke

blijft een mooi wagentje maasvectra

maar die lexus lichte moet je dumpe, das het enige wat ik zou doen

Haha:P Daar zat ik zelf ook al aan te denke vin ze zelf ook niet meer zo;)

nou hoop ik alleen dat de sleutels NIET passen want ruilen doe ik toch niet!!!!!!!! hahahahahahaLOL:D

Bij mij zitten, origineel voor de cdx, smoke achterlichten erop.

Origineel gepost door maasvectra

Origineel gepost door sjouke

blijft een mooi wagentje maasvectra

maar die lexus lichte moet je dumpe, das het enige wat ik zou doen

Haha:P Daar zat ik zelf ook al aan te denke vin ze zelf ook niet meer zo;)

DOEN DOEN DOEN :jerry:jerry:jerry

ik (en de meeste mensen hier met mij) vind die lexus lichten nergens op lijken :P

ik (en de meeste mensen hier met mij) vind die lexus lichten nergens op lijken :P [/quote]

:jerryZe zijn weer vervangen voor de ori lampen;)

img1630ur2.jpg

Origineel gepost door maasvectra

ik (en de meeste mensen hier met mij) vind die lexus lichten nergens op lijken :P

:jerryZe zijn weer vervangen voor de ori lampen;) [/quote]

TOPPIE :thumbup:thumbup:thumbup

@ pollebeek: :D nice car

:Dnog plannen ermee of laat je hem origineel?

Momenteel volgende veranderingen gedaan: Chromé spiegels en handvaten van Irmscher, grill van Irmscher, dakspoiler Steinmetz, K&N luchtfilter, motortuning. Volgende stappen moeten nog gebeuren: OPC uitlaat en diffusior, verlaging.

Toen ik op vakantie was dit jaar, reed een autobus :o achteruit tegen mijn vectra. Resultaat: verf af van de spoiler en de bumper en deuk in de koffer. Ik was in mijn recht en de plaatselijke opel garage heeft em weer helemaal nieuw gemaakt.

Nieuw kofferdeksel, nieuwe bumper, spoiler op de koffer en lip vanonder opnieuw gespoten. Ondertussen vauxhall logo er op laten plaatsen en geen letters meer laten op plakken. Al bij al dus een goede gebeurtenis dat accidentje king::angel

0003132fs1.jpg

0003133ha5.jpg

0003134dg7.jpg

Rest mij nog deze vraag: zou ik de achterlichten origineel laten of andere steken? :hmmz

White power,

Ik zie wel de kleur van je wagen, maar je naam geeft me niet echt een goed gevoel.

Hopelijk ben ik verkeerd en heb je het enkel over je (overigens zeer mooie) vec.

Origineel gepost door jorisverbaeten

White power,

Ik zie wel de kleur van je wagen, maar je naam geeft me niet echt een goed gevoel.

Hopelijk ben ik verkeerd en heb je het enkel over je (overigens zeer mooie) vec.

Inderdaad....ik had je naam al eerder voorbij zien komen, met dezelfde gedachtengang....nu ik de foto's zie ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het gerelateerd is aan je overigens zeer strakke Vectra :thumbup:thumbup:thumbup

Origineel gepost door Opel Rally Lover

Toen ik op vakantie was dit jaar, reed een autobus :o achteruit tegen mijn vectra. Resultaat: verf af van de spoiler en de bumper en deuk in de koffer. Ik was in mijn recht en de plaatselijke opel garage heeft em weer helemaal nieuw gemaakt.

Nieuw kofferdeksel, nieuwe bumper, spoiler op de koffer en lip vanonder opnieuw gespoten. Ondertussen vauxhall logo er op laten plaatsen en geen letters meer laten op plakken. Al bij al dus een goede gebeurtenis dat accidentje king::angel

Rest mij nog deze vraag: zou ik de achterlichten origineel laten of andere steken? :hmmz

Ga op zoek naar mooie smoke achterlichten, spuit ze desnoods zelf...maar koop niet van die lelijke lexuslook gevallen....:vertag:vertag

P.s. je Vec ziet er weer toppie uit :thumbup

Ik denk ook dat smoke achterlichten of witte niet mis zouden staan. Lexuslichten zouden er idd over zijn.

Wat dat spuiten van die zwarte strips betreft: het zou allemaal een beetje te groen worden hoor, nu breekt het zo een beetje. Op foto zie je dat niet zo, maar in het echt merk je dat het veel te groen zou worden.. ;)

RobertVectra heeft het over twee Vectra's:

1. De achterlichten van jouw Vectra (Opel Rally Lover)

2. De bumperstrook van de witte Vectra van white_power

Ja ach ik vat alles graag samen, maar wat ik zeg is eigenlijk wel voor elke vectra hoor, alleen moet je de kleur van de lak natuurlijk even zelf bijstellen heheh

Origineel gepost door Opel Rally Lover

Ik denk ook dat smoke achterlichten of witte niet mis zouden staan. Lexuslichten zouden er idd over zijn.

Wat dat spuiten van die zwarte strips betreft: het zou allemaal een beetje te groen worden hoor, nu breekt het zo een beetje. Op foto zie je dat niet zo, maar in het echt merk je dat het veel te groen zou worden.. ;)

yep smokes zijn het mooiste volgens mij !!!en...iets hippere velgen voor de rest zo laten!!!! tenslotte kan minder, meer zijn!!!!

Terug
Naar boven