• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

die zwarte strip die gaat ook wit worden

eerst maar even sparen dan gaat ie naar de spuiter toe dan krijgt ie ze nieuwe kleur wit parelmoer met olievlekken der door heen.

en ik zit inderdaad te denken over witte achter lampen

we gaan rustig met de auto verder.

Origineel gepost door white_power

nieuwe kleur wit parelmoer met olievlekken der door heen.

Klinkt wel heel erg apart....ben benieuwd hoe dat uit gaat zien :vertag:angel

Origineel gepost door Opel Rally Lover

Toen ik op vakantie was dit jaar, reed een autobus :o achteruit tegen mijn vectra. Resultaat: verf af van de spoiler en de bumper en deuk in de koffer. Ik was in mijn recht en de plaatselijke opel garage heeft em weer helemaal nieuw gemaakt.

Nieuw kofferdeksel, nieuwe bumper, spoiler op de koffer en lip vanonder opnieuw gespoten. Ondertussen vauxhall logo er op laten plaatsen en geen letters meer laten op plakken. Al bij al dus een goede gebeurtenis dat accidentje king::angel

0003132fs1.jpg

0003133ha5.jpg

0003134dg7.jpg

Rest mij nog deze vraag: zou ik de achterlichten origineel laten of andere steken? :hmmz

he wat voor achterbumper lip is dat ??

Origineel gepost door pollebeek

img1630ur2.jpg

Hoi Pollebeek,

Heb je nog meer foto's van je wagen? Qua uiterlijk heb jij ongeveer gedaan wat ik nog wil doen. Mooie wagen!

Groet,

Hans

mooie wagen vectra_driver :thumbup

maar zeg nou eerlijk: die kofferbak is dat nu wel zo handig? (ziet er overigens erg mooi uit :D )

heey mensen ik ben nieuw hier en denk zal me speeltje maar meteen showen tis een Vectra B 1.6 8v :P

DSC08706.jpg

DSC08715.jpg

DSC08713.jpg

PICT0158.jpg

ik zoek alleen nog een leuke spoiler en iemand die goed kan chiptunen

Een groene hatch....ziet er goed uit DJ Steve ! ( op de achterlichten na, maar da's persoonlijk :D)

Niet veel leden van het forum met een groene Vectra B, laat staan een Hatch...

Wat betreft je zoektocht naar een spoiler....wat wil je eraan uitgeven ? Als geld niet belangrijk is, tjek dan Irmscher of Rieger.....Voor goedkopere mogelijkheden, tjek marktplaats, online tuning winkeltjes etc...

ik heb niet echt een mooie gezien bij rieger heb het boek hier liggen en irmscher weet ik de site neit meer van :angel

maar idd je ziet niet veel hatch rondrijden die een beetje uitgebouwd zijn en ook geen groene :D

mooie vec

maar word de koffer nog gecleand ?

het in net of het half klaar is op deze manier niet zo storend maar helemaal clean is net iets strakker

grtzz

ja maar dan krijg ik me achterklep niet meer open had ik namelijk al en toen kwam ik eracht dat ik hem niet meer open kon maken :afro

Origineel gepost door DJSteve

ja maar dan krijg ik me achterklep niet meer open had ik namelijk al en toen kwam ik eracht dat ik hem niet meer open kon maken :afro

Daar heb je toch van die electrische openers voor? Beetje verbouwen, Knopje op het dashboard en klaar!

Mooie Vectra, mooie kleur enne... hatchback rules!

Paul

vectra_driver nice ride:wors::wors:wors:wub

je hebt de zelfde 8er lichten als mij!

vraagje doet bij jou het mistachter licht wel?

bij mij namelijk niet voor die tijd nog wel met andere 8er lichten.

zal binnenkort ook ff fotos plaatsen van mijn ice:P

en waar laat je je bodschappen nou dan;)

crazybertje:hmmz

Origineel gepost door crazijbertje

vectra_driver nice ride:wors::wors:wors:wub

je hebt de zelfde 8er lichten als mij!

vraagje doet bij jou het mistachter licht wel?

bij mij namelijk niet voor die tijd nog wel met andere 8er lichten.

zal binnenkort ook ff fotos plaatsen van mijn ice:P

en waar laat je je bodschappen nou dan;)

crazybertje:hmmz

Mij mist achterlicht doet het links onder gaat dan meer licht geven. Mijn boodschappen doe ik met mijn a corsa die ik ook nog heb maar daar moeten de boodschappen ook op de achterbank :jerry

PS: Als iemand intresse heeft in mijn oude achterbumper Klikie doen

Terug
Naar boven