• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Origineel gepost door DJSteve

heey mensen ik ben nieuw hier en denk zal me speeltje maar meteen showen tis een Vectra B 1.6 8v :P

DSC08706.jpg

DSC08715.jpg

DSC08713.jpg

PICT0158.jpg

ik zoek alleen nog een leuke spoiler en iemand die goed kan chiptunen

he dj steve toppie wagen hoor,en van wie is die voorbumper als ik vragen mag

en vectradriver jou auto ziet er erg toppie uit hoor.

respect voor beide vectras :wors

de voorbumper komt van rieger (art. nr. C 00122569) alleen ik ga de bumper vervangen er komt een andere op iemand heeft er met zijn trekhaak in gezeten:cry

ja idd maar ja ik wil nog zoveel dat die ergens tussen de de lijst komt eerst zaterdag sticker plakken al ie klaar is zal ik ff foto posten

@dikke

Mooie Vec! Kleur zie je niet vaak, wel mooie kleur dat lichte blauw!

Veel plezier ermee.

Paul

p.s. zet even
achter de linkjes in je post, dan krijg je automatisch de foto's.

ja mooie vec alleen die spoiler vind ik minder maar das ieder zijn eigen smaak king:

en die manta :wors

geweldige autos zijn dat :D

Origineel gepost door Jerremy

Origineel gepost door T.I.M.

even een fototje van mijn vectra toen de accu leeg was :')

kadettje schoot te hulp

gelukkig zitten er geen bladeren in/op je paravan.. ;) haha die zijn nu wel weer weg, vectra staat weer thuis onder de carport :) vandaag even kuipstoeltjes gekocht, en binnen kort even deurpanelen bekleden enz. heb nog mijn ouwe scooter staan die ook verkopen nieuwe bumpers kopen :cool:

Zeker, één nieuwe zijscherm, angeleyes, monsterlijke voorbumper achterbumper en sideskirts. En dan moet de auto zwart worden. Eh, glans.

De wielkasten achter moeten wel even goed gedaan worden. De plamuur komt eraf vallen. Ohja, me vrouwtje wilde er ook een andere kofferbak spoiler op. :P

hey richie goed bezig,

heb je ook :kewlpics van die astra vind ik ook mooie wagen.

ik heb ook nog wel 2 spoilers liggen van vectra.

anders voeg me maar ff toe aan msn:thumbup

gr crazijbertje:hmmz

Origineel gepost door Rooie Richie

Zeker, één nieuwe zijscherm, angeleyes, monsterlijke voorbumper achterbumper en sideskirts. En dan moet de auto zwart worden. Eh, glans.

De wielkasten achter moeten wel even goed gedaan worden. De plamuur komt eraf vallen. Ohja, me vrouwtje wilde er ook een andere kofferbak spoiler op. :P

Wilde plannen, gaat zo door :thumbup

En je vrouw WIL een spoiler ? ik moest die van mij overtuigen, misschien kwam dat ook wel door de vorige spoiler die ik op de vorige Vectra had gezet (alu dtm gevaar :P)

Hallo ik ben ook nieuw hier,

en zal bij deze ook even een foto posten van mijn vectra

Het is een 1.8 GLS uit 92

met elek ramen en schuif kanteldak

meegespoten bumpers

elek en verwarmde spiegels

hoofdsteunen voor en achter.

mistslampen voor enz

Tinus

do11-05-2006016.jpg

do11-05-2006014.jpg

Terug