• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Nieuwe Vec is ook zeker mooi! Veel plezier ermee!

Maarre die grille, nee zou ik niet over zetten. Vind hem eigenlijk lelijk, misschien moet je hem zelfs maar (voorzichtig) weggooien.... zeg dan wel even waar en wanneer!!!! ;) Dan kom ik graag even langs, is toch niet zo heel ver van mij (zat net op MP en herkende je Vec, op zoek naar een velg toch? zag daar je woonplaats)

Paul

Origineel gepost door phermans

Origineel gepost door Schuurmanneke

http://www.mijnalbum.nl/Foto=GAFZDBUA

Mooie Vectra! Mooie grille ook! :wub

Paul

Hmm, sorry foutje. Dit is mijn oude, de BI, 1.6 16V CD.

De nieuwe is deze:

IMG_5420.JPG

IMG_5422.JPG

IMG_5423.JPG

IMG_5425.JPG

Zal ik de OPC grill nog overzetten naar de nieuwe???

Maarre die grille, nee zou ik niet over zetten. Vind hem eigenlijk lelijk, misschien moet je hem zelfs maar (voorzichtig) weggooien.... zeg dan wel even waar en wanneer!!!! ;) Dan kom ik graag even langs!!

Paul

Origineel gepost door phermans

Maarre die grille, nee zou ik niet over zetten. Vind hem eigenlijk lelijk, misschien moet je hem zelfs maar (voorzichtig) weggooien.... zeg dan wel even waar en wanneer!!!! ;) Dan kom ik graag even langs!!

Paul

Haha, dat word overzetten, met slotboutjes derop :jerry

bedankt!

er ligt een 1,8 in. rijd niet slecht:thumbup

gelijk even een velgen vraagje.

ik ben van plan om een nieuw setje 17 inch dotz daytona,s te kopen met zwarte spaken, het zwart lijkt me erg mooi staan bij mijn kleur auto,

wat vinden jullie?

daytona,s.jpg

Maick

kreidler74, aftershock en schuurmanneke, welkom allemaal op het forum....ennuh..Maick....die velgen zijn wel vetjes ja, weet alleen niet op ze onder de vectra staan....

mooie wagens mensen (sorry ben er een tijdje nie geweest :P ) veel veilige KMs toegewenst

oh en :kewlpics zien er mooi uit :D

Hoi, Dit is mijne. Ben redelijk nieuw hier op het forum. had eerst een Corsa Sport, toen een Astra Sport, nu een Vectra Sport en zit alweer uit te kijken naar een Vectra Sport Station ivm baby op komst.Het is een 2.0 16V Sport DTI uit 2000, heeft nu ongeveer 2 ton gelopen.

Afb027.jpg

Afb026.jpg

Afb025.jpg

Sport, Sport, Sport, Sport. Iets te compenseren? :jerry :jerry

Zeer mooie Vectra!

Veel plezier ermee totaan de station!

Paul

ja, ik ben nogal lui...dat zal t zijn.... en t zijn echt allemaal Sport's geweest, ik vind die net effe leuker als de gewone saaie uitvoeringen, net effe dat extra wat ik in mezelf mis denk ik.....:hmmz

Ben je zelf dan ook zo sportief of blijft het bij je "sportieve" rechtervoetje :D

Welkom hiero op het forum en mooie vectra yes yes :vertag:vertag

Heb er zeker nog plannen mee.

Sowieso mooie velgjes eronder (alleen weet ik nog niet welke maat er hier onder past?steek enzo..) en heb mooie achterlichten en koplampen gezien.Ook wil ik er misschien tzt een mooie sportuitlaat (demper) onder en andere bumpers,etc.etc....plannen zat in ieder geval ;)

Terug
Naar boven