• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Toch gelijk maar ff een vraag aan je Thian, (ik weet het, )

Die velgen zijn ET 38 als het goed is he,

Heb jij nog last van aanlopen ??

grtz.

Jeroen.

Achter lopen ze iets aan. Er zit wel een beschrijving van Irmscher hoe dat op te lossen. Dit moet ik nog gaan doen.

gr. Thian

oke.. Ja ik heb n.l. 17" met ET 38 bij 45-215 maar die lopen achter dus ook aan..

Ik vindt het heel dik hoor die 18" Ben ook al lang opzoek naar mooie 18 inchers, maar het blijft telkens steken op verkeerde waardes.. is het de ET-waarde niet, dan de J-maat wel. Is het beide, of één van die niet is het wel de steek-maat die niet overeenkomt..

Moet zeggen dat ik deze Irmschers erg gaaf vindt, alleen de prijs is minder gaaf.. maar goed, misschien moet ik me daar maar is overheen zetten !

grtz.

Jeroen.

Origineel gepost door phermans

Origineel gepost door wim-v6

VecBx2013fm.JPG

Is dat op de achtergrond de Corsa 1.6 GSi uit je onderschrift?

Mooie foto's van mooie auto's!

Paul

Jeps, das mijn (kleinbeetje verdekt opgesteld ivm SPORT op de deuren) CorsaAtje GSi :D

Willem

Grijze auto's vind ik normaal saai. Maar ik zie laatste tijd veel Vectra B2 in het grijs en het valt mij op hoe mooi ik ze vind. Sowiezo een B2 maar in het grijs. Super.

Maar deze V6 met die gruwelijke velgen :o :o

Echt een supervette bak. Gewoon af.:thumbup

jaja, i.d.d. ThaVerbV6, ik heb er vorig jaar zelfs een 2.6 V6 sport edition II caravan voor laten staan, grijs... te grijs.. EN ook nog is té leasbak, té "leasebak-grijs"maar deze wagen van Thian is echt dik, de velgen de bumpers (die ik zelf overigens ook heb) zijn gewoon in één woord DIK.. echt een strakke auto.. zeker in combi met orginele fabrieks xenon, mooie solar reflex voorruit erin, helemaal top ! VECTRA B2 rules :jerry :P :thumbup

117826437001.jpg

Hoop dat het goed is gegaan met de foto.Deze heb ik aangeschaft als het goed is nog een weekje slapeloze nachten en dan krijg ik hem.

Zat een klapperend geluid in volgen dit forum draag arm bussen,gaan ze naar kijken.

In de nabije toekomst zullen er wel weer vette 17 inch onder komen, maar is de aanschaf weer ff te boven komen.

Vond hem al wel erg mooi zo, jullie ook.

117826437002.jpg

Eigenlijk hoef je het niet eens toe te lichten, een Vectra B is en blijft gewoon de aller mooiste Vectra!

En ook deze is weer very nice! Mooie kleur, mooie uitbouw... super!!

Een mooi iets om een week naar uit te kijken! Veel plezier ermee en welkom hier op het forum!

Paul

Origineel gepost door h.blok

Hoop dat het goed is gegaan met de foto.Deze heb ik aangeschaft als het goed is nog een weekje slapeloze nachten en dan krijg ik hem.

Zat een klapperend geluid in volgen dit forum draag arm bussen,gaan ze naar kijken.

In de nabije toekomst zullen er wel weer vette 17 inch onder komen, maar is de aanschaf weer ff te boven komen.

Vond hem al wel erg mooi zo, jullie ook.

Heey een "99-er....(B1 model met b2 grille)...

Maar ik zie ook sideskirts en een achterbumper-aanzetstuk, ik gok ook van Irmscher....

Mooie bak, en 17"ers zou ik zeker doen dat staat heel goed op een B ! :P

In ieder geval welkom hier :thumbup:thumbup:thumbup

Eigenlijk hoef je het niet eens toe te lichten, een Vectra B is en blijft gewoon de aller mooiste Vectra!

Paul

Hier sluit ik mij volledig bij aan :vertag:vertag :thumbup:thumbup

Een mooi iets om een week naar uit te kijken! Veel plezier ermee en welkom hier op het forum!

Paul

Nee dat ben ik niet met U eens. Ik vind een A vectra nog steeds het mooist. Maar een B2 komt zeker in de buurt. :jerry

Maar gelukkig dat smaken verschillen.

Origineel gepost door ThaVerbV6

Paul

Nee dat ben ik niet met U eens. Ik vind een A vectra nog steeds het mooist. Maar een B2 komt zeker in de buurt. :jerry

Maar gelukkig dat smaken verschillen.

U mag wel je tegen U zeggen... :D

Inderdaad, smaken verschillen. Gelukkig heeft iedereen het zijne.

Ik zou tegen Wim-v6 maar 'U' zeggen hoor... Hij wordt anders heel boos als je 'je' zegt... Zeker als je over z'n B1 begint :jerry :P

Origineel gepost door Jerremy

Ik zou tegen Wim-v6 maar 'U' zeggen hoor... Hij wordt anders heel boos als je 'je' zegt... Zeker als je over z'n B1 begint :jerry :P

:P

Hierboven zei ik nog "je" tegen hem toen ik naar z'n Corsa vroeg... But then again: Vectra B-1 rijders onder elkaar he...

Jeroen, waarschijnlijk moet jij "U" tegen Wim zeggen omdat je een B2 hebt en Wim een B1. De B1 is immers de grondlegger van de B2, daar mag best wel respect voor getoond worden vind ik!

:jerry

;) Groet,

Paul

---OFFTOPIC---:swear

Niemand hoeft U tegen mij te zeggen, zelfs de B2 rijder niet.

ik weet gewoon dat als de B1 er niet was er nooit een B2 had geweest :D

daarom moeten we de B1 ook een beetje in ere houden.

Willem

Eens even kijken of ik mijn aangeschafte Vectra er ook op krijg, en zeg maar eens wat je er van vind ?

117826437002wx1.jpg

117826437001yn9.jpg

Krijg hem dinsdag, ik vond het wel een vet karretje met airco en sportpakket.

In de toekomst een paar 17 inch's eronder maar eerst weer even bijkomen van dat rib uit mijn lijf :) ha,ha.......

oh ja, hier nog één met telefoon camera lijkt een iets ander kleur is denk ik lichtval dat maakt hem ook zo apart.

foto207um6.jpg

groetjes.......:cool:

Terug
Naar boven