• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Hahahaha ... Nu zet je mij op het verkeerde been ... Mooi resultaat trouwens! Hou me op de hoogte als je weer wat dingen hebt waar ik iets mee kan ...

Groet,

Hans [/quote]

Hallo Hans,

Geef maar een keer een mailtje, ik heb nu een nieuwe PC, ben alle gegevens kwijt:cry:(

Ik heb nog een kabeltje voor je, voor de achterste hoogtesensor, had je nog tegoed van mij!

Groetjes, Joche

Origineel gepost door Opel4all

Hahahaha ... Nu zet je mij op het verkeerde been ... Mooi resultaat trouwens! Hou me op de hoogte als je weer wat dingen hebt waar ik iets mee kan ...

Groet,

Hans

Hallo Hans,

Geef maar een keer een mailtje, ik heb nu een nieuwe PC, ben alle gegevens kwijt:cry:(

Ik heb nog een kabeltje voor je, voor de achterste hoogtesensor, had je nog tegoed van mij!

Groetjes, Joche [/quote]

Ik zal mijn 'onderdelen-almanak' (het is immers niet gewoon een lijstje meer) even updaten en je deze mailen. Dit kabeltje was ik alweer vergeten, dank je wel. Kijk maar even of je e.e.a. afzonderlijk of samen met andere delen opstuurt. Wellicht heb je nog iets wat ik kan gebruiken ...

Groet,

Hans

zo ff gepoetst, glimt weer lekker. Nu hopen dat t weer nog ff meewerkt!

OpelSjoerd020.jpg

OpelSjoerd023.jpg

Origineel gepost door Edvries

Ik vind het nog steeds een hele mooie wagen ...

Groet,

Hans

Ik zal mijn 'onderdelen-almanak' (het is immers niet gewoon een lijstje meer) even updaten en je deze mailen. Dit kabeltje was ik alweer vergeten, dank je wel. Kijk maar even of je e.e.a. afzonderlijk of samen met andere delen opstuurt. Wellicht heb je nog iets wat ik kan gebruiken ...

Groet,

Hans [/quote]

Hallo Hans,

Ja dat is goed, ik zie het wel verschijnen!

Groetjes, Joche

OpelSjoerd020.jpg

OpelSjoerd023.jpg

Hallo,

Een hele mooie Vectra:), ik zelf heb de Vectra B1 gehad, dat was een CDX 2.0-16V in de kleur zwart;)

Groetjes, Joche

Origineel gepost door speaker

Strakke bak hoor.

Lekker staan te poetsen met een colaatje er bij???:cool:

Peter

Ik dacht t al..zou wel opmerkingen krijgen over dat colaatje..hahahaha. Wou m eerst nog weg shoppen maar ja... Mijn vriendin was zo lief haar mannetje ff een colaatje te brengen! Twas ook wel erg warm dus dat kwam goed uit!

groet Eric.

Origineel gepost door speaker

Strakke bak hoor.

Lekker staan te poetsen met een colaatje er bij???:cool:

Peter

Ik dacht t al..zou wel opmerkingen krijgen over dat colaatje..hahahaha. Wou m eerst nog weg shoppen maar ja... Mijn vriendin was zo lief haar mannetje ff een colaatje te brengen! Twas ook wel erg warm dus dat kwam goed uit!

groet Eric.

Kijk!!!! zo hoort het!!!:thumbup Top zo'n vriendin!!

Heeft ze ook nog helpen poetsen??

Peter

Peter

Jazeker:

Ze wil niet met r hoofd op het forum, dus dat respecteer ik maar...

OpelSjoerd.jpg

Peter

Jazeker:

Ze wil niet met r hoofd op het forum, dus dat respecteer ik maar...

OpelSjoerd.jpg

Beter hoor!!!

Tja ... zo heb ik er ook een hier thuis zitten!!!:P

Knap trouwens dat je je zelf (gedeeltelijk) ook op de foto hebt gezet!

Peter

Beter hoor!!!

Tja ... zo heb ik er ook een hier thuis zitten!!!:P

Knap trouwens dat je je zelf (gedeeltelijk) ook op de foto hebt gezet!

Peter

Ja, knap he! En niet eens gesjopt..maar hier dan mijn andere helft:
Bovenkant.jpg

Origineel gepost door Navy

Ik weet niet wanneer ik hier foto's heb geplaatst, en ik ga ze ook niet opzoeken voor deze update!:P

Laat de foto's maar voor zichzelf spreken:

mijnvectra1kleinzg0.jpg

vectra3.jpg

Vectra1.jpg

vectra2.jpg

vectra2gl1.jpg

achterwisser.gif

raamlijst2.gif

raamlijst3.gif

vectra3nx2.jpg

Inmiddels wat meer wijzigingen aangebracht, zoals achterspoiler, andere wielen:

vectra_oss3.gif

vectra_oss4.gif

vectra_oss1.gif

Tja. En dan heb je de letters nog van de kofferklep. En je hebt wat spulletjes. En natuurlijk de twee "VECTRATEAM.NL" nummerplaten. Wat doe je d'r mee.

Nou, die liggen nu op mijn hoedenplank! Niet los natuurlijk, want bij een hatchback gaat de hoedenplank mee omhoog, dus leg je het los neer dan is het elke keer opnieuw een zooitje.

Daar heb ik het volgende op gevonden: koop voor enkele euro's een halve meter zelfklevend klittenband. Gebruik de haakjeskant. Knip er niet te grote stukken van en plak die aan de onder- of achterkant van de spullen die je op de hoedenplank wilt. Soms is een heel klein stukje al genoeg, zoals bij de letters. En tot slot "plak" je het op de hoedenplank. Verwijderen is altijd mogelijk en je beschadigt niks. Kijk maar eens hoe ik het gedaan heb:

hoedenplank1.jpg

hoedenplank2.jpg

Terug
Naar boven