• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

zo de mijne er ook even bij.:P

IMG_1696.jpg

IMG_1690.jpg

IMG_1689.jpg

IMG_1688.jpg

Sinds kort ben ik weer een bezitter van een heuse Opel Vectra. Ik ben ooit begonnen met een Ascona 1.6LS op gas. Daarna kwam er een Vectra A 1.8i GLS, na wat "vreemde" merken stuitte ik op een Astra 1.8i 16v station in de elegance uitvoering en deze heb ik onlangs ingeruild voor deze Vectra 1.8i 16v comfort.

Bij deze de pics:

vectra2tz9.jpg

vecra1wf0.jpg

img5841mi1.jpg

origineel gepost door PAASHAAS

Mooie foto's Rezz.....

Inspireerd me om ook eens een shoot te houden in een parkeer garage....:D

Zeker mooie fotos maar als ik in een parkeergarage kom is er nooit plek;)

origineel gepost door rezz

zo de mijne er ook even bij.:P

Hoi Rez,

Welkom hier en wat een verschrikkelijk mooie wagen! Die velgen noemen in de UK 'snowflakes' ... Cool ...

Heel zuinig op zijn!

Groet,

Hans

origineel gepost door Harleyray

Sinds kort ben ik weer een bezitter van een heuse Opel Vectra. Ik ben ooit begonnen met een Ascona 1.6LS op gas. Daarna kwam er een Vectra A 1.8i GLS, na wat "vreemde" merken stuitte ik op een Astra 1.8i 16v station in de elegance uitvoering en deze heb ik onlangs ingeruild voor deze Vectra 1.8i 16v comfort.

Bij deze de pics:

vectra2tz9.jpg

Hoi!

Van harte welkom! Ik zie overeenkomsten met mijn auto! Goeie keus! Houd 'm netjes en geniet ervan!

Groet,

Hans

origineel gepost door johani500driver

origineel gepost door PAASHAAS

Mooie foto's Rezz.....

Inspireerd me om ook eens een shoot te houden in een parkeer garage....:D

Zeker mooie fotos maar als ik in een parkeergarage kom is er nooit plek;)

Gelijk zodra hij open gaat naar binnen rijden, of anders tegen sluitingstijd misschien ?

origineel gepost door Harleyray

En toch kom je weer uit bij Opel.....goed toch :P

Mooi Vec, mooi kleurtje....Nog ver/ombouw plannen ?

[/quote]

En toch kom je weer uit bij Opel.....goed toch :P

Mooi Vec, mooi kleurtje....Nog ver/ombouw plannen ? [/quote]

Nee, niet echt. Hooguit een middenarmsteun want die mis ik wel. En misschien het monochrome schermpje vervangen in een kleurenscherm met evt. navigatie maar ik moet nog uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Overigens wat Hans gedaan heeft met zijn Vectra vind ik echt geweldig. Ik zal dit zelf niet zo gauw doen, ten eerste het ontbreekt me aan de tijd en ten tweede heb ik op dat gebied echt twee linkerhanden.

Ik kwam deze tegen, en was eingelijk wel benieuwd van welke auto die lip weg komt die onder die voorbumper zit....

Vondt het wel leuk staan, en misschien wel een idee, voor de 2000 bumper pakket, en goedkoper dan de JMS lip denk ik:P Alleen moet je er wel achter zien te komen waar deze onder weg komt.

origineel gepost door Richard-V6

Ik kwam deze tegen, en was eingelijk wel benieuwd van welke auto die lip weg komt die onder die voorbumper zit....

Vondt het wel leuk staan, en misschien wel een idee, voor de 2000 bumper pakket, en goedkoper dan de JMS lip denk ik:P Alleen moet je er wel achter zien te komen waar deze onder weg komt.

Als 2000 lieverhebber en houder vaak genoeg gezien.

Ik weet niet welke lip dit is maar ik weet wel dat ook een lip van een Renault Laguana perfect past onder een 2000 voorbumper.

Foto-KT8VVYLA.jpg

OM even terug te komen op de parkeergarage fotoshoot, ik heb vorige week eens een poging gedaan.....

moet toch nog een keertje terug, weet nu wel precies hoe en waar en wat...

maar voor een eerste poging niet onaardig dacht ik zo :

garage1ue3.jpg

garage3eq2.jpg

garage6ut5.jpg

garage8tk1.jpg

Terug
Naar boven