• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door Richard-V6

Mijn V6-je ook maar ff dan... Al is die nog niet helemaal klaar..

hele nette A:thumbup,maare let op dat je er geen kermisbak van gaat maken:thumbdown hij is zo nog mooi en het word al vlug TE

Dankje...

Nee ik hou ook totaal niet van die sjonniebakken, hij wordt nog verlaagd, misschien 2000 pakketje erom, andere achterlichtjes, motorkap doorlassen, en raampies blinderen... en dan is die sown beetje wel klaar denk ik.

origineel gepost door hans_vledder

origineel gepost door DeKleineMan

origineel gepost door Jerremy

origineel gepost door DeKleineMan

Binnenkort eens laten chippen denkik :cool:

Ja, doe dat is.. :P

Maar een nette Vectra hoor ! :thumbup

Woensdagavond mijn vectra opgehaald na het chippen....

Vectra 2.2 dti: 125pk/270nm ---> 153pk/322nm

Rijdt echt super zo!! :thumbup:thumbup

Ik weet ervan. Waar ben je geweest?

Groet,

Hans

Bij Harry Meijers in Rijssen

www.meijerstuning.nl

Een kennis van me....

Dit is onze Vectra C1 GTS

M'n "oude" Vectra verkocht en deze jongere ervoor aangeschaft.

Vorige Vectra nog wel op het Forum te zien, gelukkig in handen van een liefhebber.

Grtz,

Peko

Vectra C1 GTS 3,2 V6

Vectra B2 HB 2.5 V6

Vectra B1 HB 1.6 16V

Corsa B 1.2 16V World Cup

Nou eindelijk ook hier mijn vectra.

Het is een 1,8 CDX b2 uit 1999. Met de mooie kleur polarseeblauw.

Fotos-0102-1.jpg

Fotos-0103-1.jpg

Fotos-0104-1.jpg

Fotos-0105-1.jpg

Fotos-0101.jpg

Nou nu zal ik degene die mij gespot heeft en alle anderen even pijn gaan doen :D:

Dit is mijn ride:

100_4051.jpg

100_4031.jpg

100_4030.jpg

Wel al meteen even ter duidelijkheid wat ik van de week ook teamleden heb laten weten.. Ik weet dat niemand het leuk vind dat een vec 2000 er zo uitziet, maar ik ben dol op me bakkie zoals ie er nu uitziet en hoop dat daar ook enigzins respect voor kan zijn...

Hier ook even een fotootje van mijn vorige trots:

vecvoorb1avatar.jpg

@ Arjontje : Nette Vec hoor!! :thumbup

@ kimmiej666 : Mooie Vec hoor , Wist je dat WIT helemaal DÉ kleur is van nu!!! :agent

Peter

origineel gepost door speaker

@ kimmiej666 : Mooie Vec hoor , Wist je dat WIT helemaal DÉ kleur is van nu!!! :agent

Peter

hahah, me eerste vec was wit en moest gewoon weer een witte hebben... vind het wel wat hebben.. je ziet ze ook niet al te veel:D

origineel gepost door kimmiej666

Peter

hahah, me eerste vec was wit en moest gewoon weer een witte hebben... vind het wel wat hebben.. je ziet ze ook niet al te veel:D

Zo zie je maar........ je neemt de simpelste kleur ( als wit al een kleur is !! ) en je bent super origineel !!

Peter

Peter

Zo zie je maar........ je neemt de simpelste kleur ( als wit al een kleur is !! ) en je bent super origineel !!

Peter

hahaha ja alleen heeeeel hard poetsen... in de zomer wel bijna iedere dag:D

Ik weet dat niemand het leuk vind dat een vec 2000 er zo uitziet, maar ik ben dol op me bakkie zoals ie er nu uitziet en hoop dat daar ook enigzins respect voor kan zijn...

Heej Kimmie

Jij ook hier hahahhahaha :thumbup

Wat een ander vindt moet ie zelf weten he, jij moet erin rijden :vertag

Veel plezier met je "nieuwe" Vectra :D:D:D:D:D

En "paranooyena " jij ook welkom hier, ook een errug dikke vectra heb jij :thumbup

origineel gepost door PAASHAAS

Ik weet dat niemand het leuk vind dat een vec 2000 er zo uitziet, maar ik ben dol op me bakkie zoals ie er nu uitziet en hoop dat daar ook enigzins respect voor kan zijn...

Heej Kimmie

Jij ook hier hahahhahaha :thumbup

Wat een ander vindt moet ie zelf weten he, jij moet erin rijden :vertag

Veel plezier met je "nieuwe" Vectra :D:D:D:D:D

En "paranooyena " jij ook welkom hier, ook een errug dikke vectra heb jij :thumbup

Heej patrick,

Ja ik ook hier..:D moet toch wat doe met me vrije tijd he hahahah:D

Nou nu zal ik degene die mij gespot heeft en alle anderen even pijn gaan doen :D:

Dit is mijn ride:

100_4051.jpg

100_4031.jpg

100_4030.jpg

Wel al meteen even ter duidelijkheid wat ik van de week ook teamleden heb laten weten.. Ik weet dat niemand het leuk vind dat een vec 2000 er zo uitziet, maar ik ben dol op me bakkie zoals ie er nu uitziet en hoop dat daar ook enigzins respect voor kan zijn...

Hier ook even een fotootje van mijn vorige trots:

vecvoorb1avatar.jpg

heej kimmiej geinige vec moet ik toegeven vanwege dat ie wit is , wel jammer van de spoiler :( ik zou hem persoonlijk eraf gehaald hebben maar als jij er blij mee bent dan is het goed he :D ieder zijn smaak.

En als ik het goed heb sta je ook op marktplaats met die motorkap toch? ik kijk bijna elke dag mp af of er wat leuks staat. Ik dacht nog eerst is dat niet iets voor me , ik wil een zwarte met luchthappers en aangelaste booskijker hebben eigenlijk dus zou best mooie kap zijn.

Klopt Opel-Devil!

Sta met al me oude spulletjes op mp :(

Motorkap, stoelen, plasmatellers, bodykitje, dashboard, alarm moet nog op mp gezet worden...

Alles van me oude bakkie gooi ik de deur uit..

wil deze 2000 ook verder op de spoiler na helemaal origineel houden heb er nu al zoveel uren naar zitten kijken en vind hem gewoon af zo.. alleen andere velgen.. misschien nog wat verlagen (al ligt ie al laag.. me 15 inch bandjes zitten maar 2 a 3 cm van de rand af ofsow), raampjes tinten en wat optische styling in de motorkap en verlichting aanpassen (led under the car en neon in de auto) en wat meer audio toevoegen, want wat ik nu heb is nog niet veel :S

ik ben nieuw op deze site want ben ook eindelijk in het bezit van een auto:angel

ik rij een opel vectra uit 96 met een 1,8 16v motor

de auto is een hatchback in de kleur metalic paars heb nog geen fotos gemaakt moet ik nog even doen als die er zijn zal ik ze zo snel mogelijk op de site zetten

Heey Martijn ! Die Vectra van jouw die ken ik al ja, maar ik dacht dat je hem wegdeed ?

Welkom hier in ieder geval ! :thumbup

P.s. Partyflock vind het niet leuk als je hun foto's "deep-linked" (vandaar dat het niet werkt), dus plaats ze even op image shack en kopieer die code dan hiernaar toe dan werkt het wel ! king:

Terug
Naar boven