• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

ik zag dat het ging over die foto's die je er via partyflock niet opkrijgt

er is ook een andere manier voor jou martijn.

je kunt ze ook in je album plaatsen op partyflock en dan je link kopieren

dan doen ze het wel (teminste bij mij):P

origineel gepost door kimmiej666

Nou nu zal ik degene die mij gespot heeft en alle anderen even pijn gaan doen :D:

Dit is mijn ride:

100_4051.jpg

100_4031.jpg

100_4030.jpg

Wel al meteen even ter duidelijkheid wat ik van de week ook teamleden heb laten weten.. Ik weet dat niemand het leuk vind dat een vec 2000 er zo uitziet, maar ik ben dol op me bakkie zoals ie er nu uitziet en hoop dat daar ook enigzins respect voor kan zijn...

Hier ook even een fotootje van mijn vorige trots:

vecvoorb1avatar.jpg

Ik vind het echt een dikke wagen!

origineel gepost door Stefannn

Nou nu zal ik degene die mij gespot heeft en alle anderen even pijn gaan doen :D:

Dit is mijn ride:

100_4051.jpg

100_4031.jpg

100_4030.jpg

Wel al meteen even ter duidelijkheid wat ik van de week ook teamleden heb laten weten.. Ik weet dat niemand het leuk vind dat een vec 2000 er zo uitziet, maar ik ben dol op me bakkie zoals ie er nu uitziet en hoop dat daar ook enigzins respect voor kan zijn...

vecvoorb1avatar.jpg

maak je assie ook zo dude, vet!

origineel gepost door martijn22

zoiezo ook netjes

@ opel devil er komen nog andere velgjes onder maar niet te iets van 16 inch

ik gebruik de auto dagelijks dus moet ook beetje comfortabel blijven

aah die van mij is ook gewoon voor dagelijks gebruik en heb ook gewoon 195/45/16 8j verbreed staal en dat rijd zeker wel comfortabel hoor en het ziet er breed uit :P

Begin me een beetje gevleid te voelen dat er een paar zijn die me bakkie bevallen, maar bedoelen jullie dan mijn 2000tje of mijn oude 1800tje met die dikke voorbumper:P??

origineel gepost door SjaakV6

Bedankt voor de reacties!

Ik geniet elke dag, wat rijd zo'n V6 lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooie kleur vind ik dat!

origineel gepost door Stefannn

Dit is mijn ride:

100_4051.jpg

100_4031.jpg

100_4030.jpg

vecvoorb1avatar.jpg

Nou zal ik dan toch een kritische noot geven, ik vind die spoiler idd niet zo mooi staan en vind het zonde van een verder nette originele 2000! Maar als ik jou was zou ik me daar niets van aan trekken:P Heb je nog wat electrische opties en digi dash toevallig??

Ik heb allerlei opties. elektrische ramen voor en elek. spiegels + verwarming erin. Abs, allerlei lampjes die aan kunnen gaan op het dashboard die ik bij mijn oude 1800 niet had:P zelfs ruitensproeierlampje als ie leeg is en natuurlijk digitale boordcomp.. of iig digitale klok en de extra's erin om het aantal kilometer die ik nog nog kan rijden te zien, temp, stopwatch ensow..

origineel gepost door V-Line

Na mijn eerdere post (08-06-2007) http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=392&page=57 is er inmiddels wat veranderd.

De ramen zijn getint en signum-mistlamp covers gemonteerd.

OpelVectra27-01-20081.jpg

OpelVectra27-01-20083.jpg

OpelVectra27-01-20084.jpg

Mooie station,ik zit ook sinds kort op dit forum en ben in het bezit van ook een C station in V-line uitvoering,kleur zilvergrijs,1.9CDTI.

Zal binnenkort wat foto's plaatsen,ben ook nog op zoek naar 18 inch wielen,liefst orgineel Opel...

mijn vectra heb ik net een half jaar ofso orgineel gekocht en hijs wel redelijk gaaf nu na wat gepruts eraan

willen jullie je mening geve

dits de link : http://feestbeest007.hyves.nl/album/25158097/Me_Autootje/K6h6/

( volgende week zit bodykit eronder ligt nu bij spuiter )

er gaat nog veel meer aan gebeuren spruitstuk erin een andere extreem tuning chip vliegwiel wordt afgedraaid andere nokkenassen maar waar kun je een beetje zien waar de meetings

zijn

Cya

Bernhard

------

Terug
Naar boven