• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door Bernhard

Heey dank je maar hoe kan ik een afbeedling iNvoegen als mijn hoofdafbeedling dat iedereen kan zien

vriendelijke groet miJ

Moet je ff kijken bij je persoonlijke controle paneel en dan bij avatar de http://www........ invullen ( niet groter dan 190X190 geloof ik )

Peter

mwa kvindt ut ook nie alles ut staat wel ma toen ik ze kocht d8 ik van gaaf ma nu ze erop zitten valt ut wel mee

volgende x ma andere erop volgende week gaat me bodykit erop en andere extreem tuning chip dus kost weer zat dana die lampe ma ff anpakken

weet jij wanneer er weer een meeting is

x-X-x Bernhard

:P

------

FF een shootje na een ochtendje poetsen!

SjoerdBeam021.jpg

SjoerdBeam019.jpg

SjoerdBeam026.jpg

SjoerdBeam018.jpg

SjoerdBeam008.jpg

SjoerdBeam015.jpg

voor een 1800-16 uit 97 ziet er idd. nog goed uit, de achterbumper had ik vorigjaar in puin gereden (stupid, tevoorzichtig geweest:swear) bijna door, compleet gat er in achterklep deuk er in:swear

maar goed bumper gemaakt en gespoten voor 350, achterklep heeft nog wel de deuk, maar die zie je niet door de geborstelde RVS plaat:vertag

voorbumper OPC, achterbumper schijnt een DTI-R bumper tezijn.... kweet of dat klopt, maar dat is mij verteld door de vorige eigenaar die hem onder handen heeft genomen, werkt bij Opel moterhuis, schade afd. beverwijk.

nieuw type voorraam, alle achterramen geblindeerd, nieuw type koplampen, OPC grille, een en ander mee gespoten.

vorigjaar was de middendemper rot met 2 bijna 3 kleine gaatjes, is niet telassen te dun, tussen uitgeslepen, en een pijp er tussen gelast, klinkt nu ff leuker met de remus einddemper:P

rijd heerlijk,

Voor een 97-er ziet ie er zeker knap uit!!!

Maareh... die ramen zijn toch niet getint?? Je kijkt er dwars door heen. Dan moet het wel heel erg licht getint zijn!!

Peter

origineel gepost door speaker

Maareh... die ramen zijn toch niet getint?? Je kijkt er dwars door heen. Dan moet het wel heel erg licht getint zijn!!

Peter

als het toevallig over mijn ramen gaan :P die zijn licht getint vooraam is niet getint zijraam licht getint achterraam iets zwaarder getint

Peter

als het toevallig over mijn ramen gaan :P die zijn licht getint vooraam is niet getint zijraam licht getint achterraam iets zwaarder getint

Jep... daar ging het over.

Is wel erg licht getint dan.

vec2kltn.jpg

Dit noem ik getint. Van binnenuit kan je er gewoon doorheen kijken ( ook 's avonds ) , maar van buiten naar binnen is , zeker met de zon er op , onmogelijk!!

Maareh.... blijft een mooie vec voor een 97er!!

Peter

Peter

Jep... daar ging het over.

Is wel erg licht getint dan.

vec2kltn.jpg

Dit noem ik getint. Van binnenuit kan je er gewoon doorheen kijken ( ook 's avonds ) , maar van buiten naar binnen is , zeker met de zon er op , onmogelijk!!

Maareh.... blijft een mooie vec voor een 97er!!

Peter

van jou is veel zwaarder getint mijne valt wel mee

en inderdaad mooie 97er :P perfecte kleur

Terug
Naar boven