• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Nou dit is mijn vectra:

vokkklein2td7.jpg

eey ik heb je nog gezien zondag bij de VOKK ik stond Schuin tegenover je gave bak jmmr van kleine schade maja wat wil je met al die kut drempels en stoepranden

ben je er ook zondag klazienaveen ??

origineel gepost door purple//magic

Nou dit is mijn vectra:

vokkklein2td7.jpg

Heej Richie, ziet er goed uit, hoe lang ben je dr nu eigenlijk al aan bezig ?

Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat:angel

Ja, eigenleik ben ik Qua tijd niet zo gek lang bezig geweest, maar me werk is de grootste boosdoener. Maar eind mei (met de vakantiegeld), gaat hij naar de spuiter. Verder heb ik alles (op de kopkampen na dan), om hem op te bouwen....

origineel gepost door johani500driver

weet eindelijk hoe je foto's moet posten dus heb ik gisteren maar een klein foto shotje gemaakt:

Hoi Johan,

Om kort te gaan :thumbup :thumbup. Erg mooie wagen! Zijn jouw remklauwen gespoten of gepoedercoat?

Groet,

Hans

Ha hans,

mijn klauwen waren(neem ik aan orgineel)gepoedercoat,maar heb ze toevallig deze week van een nieuw verflaagje voorzien omdat ze aardig "lichtrood"aan het worden waren

origineel gepost door johani500driver

Ha hans,

mijn klauwen waren(neem ik aan orgineel)gepoedercoat,maar heb ze toevallig deze week van een nieuw verflaagje voorzien omdat ze aardig "lichtrood"aan het worden waren

Thanks. Ik overweeg mijn aanstaande remklauwen ook te poedercoaten. Lijkt me toch een stuk duurzamer dan ze van meet af aan te spuiten.

Groet,

Hans

Terug
Naar boven