• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

hee chris hoeveel paarden heb je dan onder je motorkap liggen als ik vragen mag ? :D want zie je dus op de strip staan daar, lijkt me dan dat je wel wat meer hebt dan standaard? Ik ben zelf ook wel benieuwd wat m'n vec nou doet met een sprintje want hij trekt wel lekker door en vanuit stilstand amper slip king:

origineel gepost door opel-devil

hee chris hoeveel paarden heb je dan onder je motorkap liggen als ik vragen mag ? :D want zie je dus op de strip staan daar, lijkt me dan dat je wel wat meer hebt dan standaard? Ik ben zelf ook wel benieuwd wat m'n vec nou doet met een sprintje want hij trekt wel lekker door en vanuit stilstand amper slip king:

helemaal niks meer dan standaard 115 pk ongeveer .

ik zou zeggen probeer het uit op de volgende streetrace

geeft een super kick !!!!!!!!!!!!!!!king:king:king:king:

pk's zeggen niet alles

goed weg komen scheelt ook veel :P

origineel gepost door chrisvocht

origineel gepost door opel-devil

helemaal niks meer dan standaard 115 pk ongeveer .

ik zou zeggen probeer het uit op de volgende streetrace

geeft een super kick !!!!!!!!!!!!!!!king:king:king:king:

pk's zeggen niet alles

goed weg komen scheelt ook veel :P

Daar heb je gelijk in dat goed wegkomen ook heleboel scheelt, en aangezien ik 4x4 aan de onderkant heb hangen heb ik niet het probleem wielspin :).

Zal eens kijken of ik tijd heb als er een streetrace is dan :D

origineel gepost door kimmiej666

Nou hier maar weer een update van de auto..

Er zullen er hier vast wel een paar zijn die hem zo op sevenum hebben zien staan, maar voor de rest (wilde namelijk alvast het idee tonen op sevenum):

sevenum0827.jpg

OPNSEVENUM_24-08-2008_056.jpg

100_5694.jpg

Planning is om hem na Oss verder op te gaan knappen.. Delen die beginnen te roesten behandelen enzo.

Motor nog even zijn grote beurt geven en distri riem en v-snaar vervangen.. (pas flinke olielekkage gehad, dus eind deze maand eerst weer naar de dealer om de pakking nog te vervangen en dan moet ie weer helemaal lekvrij zijn... Was zo stom geweest om 1 keer niet naar de dealer te gaan, dus zit nu in totaal aan de lekkage al aan zo'n 1000 euri:cry)

En dan als ie helemaal bijgewerkt is gaat ie naar de spuiter om hem in deze vorm 2-tone te spuiten... Moet alleen nog met het mannetje overleggen of we hem het "nieuwe wit" willen laten spuiten (ik iig wel) met diepzwart...

Dus voorlopig zullen nu even de updates uitblijven :)

vind het idee met die 2 kleuren super:thumbup

origineel gepost door piet

vind het idee met die 2 kleuren super:thumbup

Thanks..

Mijn vriend en ik zitten alleen nog te denken om toch nog iets van een airbrush erop te laten zetten om de scheiding tussen wit en zwart een beetje te breken, maar dat zien we wel tegen de tijd dat ie helemaal opgeknapt is en bij de spuiter is geweest.;)

Hier de eerste aanpassingen.

Ik heb een embleemloze gril, donkere zij knipperlichten en heldere achterlichten van een braziliaanze (Chevrolet) Vectra.

origineel gepost door turbootje

zo zonde die voorbumper. is toch ene orginele vectra 2000 kim ?

ach ja smaken verschillen gelukkig maar !!!

Het is inderdaad een 2000 turbootje, maar nadat een of andere schoft de achterbumper kapot had laten scheuren omdat ie strak uit een parkeervak wilde draaien en me halve bumper afschampte, was de keus toen snel gemaakt om deze bodykit er op te doen... En de kriebels heb ik altijd gehouden toen ie origineel was, dus... Toch maar toegegeven aan de kriebels.. En wie weet ben ik er straks op uit gekeken en gaat er weer heel iets anders op...

origineel gepost door ReNeGade316

misschien een domme vraag maar hoe kan ik m'n foto's hier naartoe uploaden?? en hoe krijg een foto onder mijn gebruikersnaam? :hmmz

Foto onder je gebruikersnaam:

FF naar controlepaneel --> Bewerk profiel --> en dan avatar uploaden ( kan het beste met www.photobucket.com )

Foto's kan je uploaden naar www.photobucket.com en daar krijg je een link die je hier weer kan plaatsen met
er voor en na.

origineel gepost door ReNeGade316

na lange tijd eindelijk foto's van mijn vectra c gts 1.8 16v standaard maar toch wel leuk toch?

Zolang het opel is, is het altijd leuk! :D

origineel gepost door SjaakV6

Hier de eerste aanpassingen.

Ik heb een embleemloze gril, donkere zij knipperlichten en heldere achterlichten van een braziliaanze (Chevrolet) Vectra.

erg mooie strakke wagen met niet teveel poespas:thumbup:thumbup

origineel gepost door PAASHAAS

Leuke vakantie kiekjes Maasvectra, is de eigenaar van de zwarte Vec ook een forum lid hiero ?

@ReNeGade316 : Dikke bak king:

Vind de auto van renegade ook mooi :D

En die van sjaak v6 is zeker weten wel netjes, meestal met niet al te veel poespas vind ik toch wel mooi, goed bezig :P.

Vandaag de winterbanden onder de Vec gedaan.

Heb ze gister met velgen en al uit Duitsland gehaald en ze bevallen nu al prima!!

IMG_9236kl.jpg

IMG_9237kl.jpg

Maat : 205/60/16" Dunlop SP Winter Sport !

netjuus peet!!!

ziet er gelijk ook weer wat stoerder uit met dat groffe profiel :D.

heb bij mij vandaag ook mijn winterbandje er ook onder liggen.

maar de 16" maat is toch 205-55-16???

Terug
Naar boven