• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door sw_reijnders

netjuus peet!!!

ziet er gelijk ook weer wat stoerder uit met dat groffe profiel :D.

heb bij mij vandaag ook mijn winterbandje er ook onder liggen.

maar de 16" maat is toch 205-55-16???

Dankje!

Klopt hoor van die maat. Maar ik heb voor een iets grotere band gekozen. Als je nl op een kilometerbereken-site ( http://www.senstuning.nl/bandenmaat.htm ) kijkt dan zie je dat er zo'n 3 km/u verschil zit tussen deze banden. En aangezien de autofabrikanten standaard TE kleine banden onder onze auto's doen omdat je anders te snel een bon zou krijgen, los ik het verschil zo op. En is m'n wielkast wat voller. Deze banden zijn precies dezalfde maat als m'n zomerbanden. Dus.......................................

Peter

origineel gepost door speaker

origineel gepost door sw_reijnders

netjuus peet!!!

ziet er gelijk ook weer wat stoerder uit met dat groffe profiel :D.

heb bij mij vandaag ook mijn winterbandje er ook onder liggen.

maar de 16" maat is toch 205-55-16???

Dankje!

Klopt hoor van die maat. Maar ik heb voor een iets grotere band gekozen. Als je nl op een kilometerbereken-site ( http://www.senstuning.nl/bandenmaat.htm ) kijkt dan zie je dat er zo'n 3 km/u verschil zit tussen deze banden. En aangezien de autofabrikanten standaard TE kleine banden onder onze auto's doen omdat je anders te snel een bon zou krijgen, los ik het verschil zo op. En is m'n wielkast wat voller. Deze banden zijn precies dezalfde maat als m'n zomerbanden. Dus.......................................

Peter

nou bij mijn vorige veccie en bij mijn nieuwe klopt de km-tellers akelig precies hoor. denk dat ik het niet zou durven om een tegrote maat op mijn auto te zetten.

Die dunlop bandjes komen trouwens ook goed uit de ADAC test van dit jaar!!!

Hier nog een paar pics van mijn Vec tijdens de vakantie in Kroatië.

Opel Vectra 2.2 DTi 16V Sport.

Chipped --> 155 pk/330 nm

371569871_6_HsP7.jpeg

371570115_6_jhP6.jpeg

371570333_6_wyoy.jpeg

371570595_6_TVKh.jpeg

origineel gepost door SjaakV6

Heb het uiterlijk van mijn remklauwen aangepast.

PqwHEO9-485ad7dc0d67982b31527af91fb.jpg

Voorzijde

PqwHHii-485ad7dc0d67982b31527af91fb.jpg

Achterzijde

ziet er goed uit,Hoe heb je dit gedaan?

Komen trouwens nette vectras voorbij:thumbup

en speaker je hebt zeker een goede keuze gemaakt met die winterbanden,heb deze namelijk ook,en afgelopen winter zijn deze zeer goed bevallen

origineel gepost door johani500driver

en speaker je hebt zeker een goede keuze gemaakt met die winterbanden,heb deze namelijk ook,en afgelopen winter zijn deze zeer goed bevallen

Waren nr.1 bij test Adac (oid)

Ben er nu al te spreken over!!

Peter

Zo zoals gezegt, Fotos maakt mensen hier geil, Van mijn B1 heb ik helaasch nog geen fotos, maar wel van mijn eerste vectra die ik nog steeds in bezit heb hier.

En momenteel te koop !

P1070169.jpg

P1070182.jpg

P1070179.jpg

P1070180.jpg

P1070183.jpg

Maar dat is niet gek boeiend :) Over de B1 komen later fotos :D

ps kat wordt niet bij advertentie bijgeleverd :P

deze vectra's zijn goeie ouwe beesies zeg ik wel eens :P je ziet ze gewoon nog heel veel rijden eigenlijk dus respect voor die auto :wors :P

en toch is ie wel netjes of niet dan ;)

Mya, helaas was die net weg toen de foto camera er was.. Maar dat zal snel nog gebeuren, echter ik zit nu alweer naar een nieuwe te kijken.

Een B2 Onyx. Maar er is er maar 1 in de hele wijde wereld die in duitsland te koop staat, met beige leer, xenon, en alles erop en eraan, Maar geen 2.5 v6, En geen bestuurders airbag.. Is dat achteraf in te bouwen ?!

Maar goed, eerst de b1 maar eens verkaufen, dan die andere pas halen :P

origineel gepost door Melvivio

Mya, helaas was die net weg toen de foto camera er was.. Maar dat zal snel nog gebeuren, echter ik zit nu alweer naar een nieuwe te kijken.

Een B2 Onyx. Maar er is er maar 1 in de hele wijde wereld die in duitsland te koop staat, met beige leer, xenon, en alles erop en eraan, Maar geen 2.5 v6, En geen bestuurders airbag.. Is dat achteraf in te bouwen ?!

Maar goed, eerst de b1 maar eens verkaufen, dan die andere pas halen :P

GEEN BESTUURDERS AIRBAG???? dat is dat ding in je stuur hoor. die zit op elke vectra-B!!! Je bedoelt zeker passagiers airbag. Volgens mij kan het nog best lastig zijn om er een in te bouwen.

wit leer is gaaf, heb ik nu ook :wub en ik ben ook helemaal fan van mijn stoel verwarming. Heb je al pics/meer info van die auto?

Het is mij ook opgevallen dat er ECHT GEEN onyxen in duitsland te koop staan. Ook alles zwart leer (niks mis mee hoor, maar wit is toch mooier :P) veel sport edities.

Duitsers geven wat dat betreft toch meer om exterieur en een dikke motor om te pronken dan luxe en comfort.

Ja ik geen ;) --> ik heb er al een.

maar dan zijn er sinds kort een hoop bij gekomen :)

was afgelopen zomer ook al een keer aan het kijken geweest,

toen stonden er echt alleen maar zwart leren en half/leren vectra's op!!!

Maar de versie ONYX kennen ze niet in duitsland volgens mij, of wel?

Ja of voor model auto'tjes op ebay :P!!!!

Onyx is volgens mij de NL-benaming. In Duitsland en U.K hebben ze er niet van die dure namen voor !!

Het valt me wel op dat alle wagens met creme-bekleding DONKERE auto's zijn.

De zilverkleurigen hebben meestal zwart-leer. ( is ook niet lelijk )

Peter

Terug
Naar boven