• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Nah, ik kwam zoals je zag hem tegen op youtube :) maar hij zal er vast wel meer over kunnen vertellen dan ik (over het bose systeem)

SNV84270.jpg

SNV84282.jpg

SNV84284.jpg

Mvg Erik :angel

Ziet er super uit Erik! Dat pak je heel mooi aan! Blijf je bij de orginele kleur of komt er wat anders op?

Je Corsa rijd ook nog perfect, ik heb er nu ook een nieuw (3 spaaks) stuur voor.

Ben benieuwd naar het eindresultaat! :kewlpics

Zozo, ziet er goed uit Erik !

Wordt er nog een beetje "gepimpt" / "getuned" / "gestyled" / "verbouwd" of hou je hem origineel ?

Krijg je niet een lekker oneven spuitlaag erop + hoop spuitnevel als je het in die cabine spuit ?

Hoop voor je iig dat het resultaat netjes wordt ;) plamuur zit er zat op iig ;)

Nou, plamuur zit er eigenlijk nauwelijks op ... sterker nog; de complete auto zat nog in de 'eerste' lak volgens de spuiter en de geplamuurde plekjes, waren alleen maar 'parkeerdeukjes' die te klein waren om uit te deuken voor het plamuren ...

'Gepimpt'wordt er niet, ik vind de Vectra-A-CC het mooiste zonder extra spoilers of dergelijke ... zoals hij bedoeld is ... :angel

@Rob, zoals je kunt zien ... dezelfde kleur er weer op ... is toch een SUPER-kleurtje ;)

Mvg Erik

SNV84318.jpg

SNV84319.jpg

P.s. dit zijn foto's voor het schoonmaken, zit nog wat 'schuurstof' en dergelijke hier en daar !!

origineel gepost door Melvivio

Uhuh, Creme leer is nog wel te vinden, Maar in de combinatie geen caravan + 2.5v6 is vrij zeldzaam. Ik zal eens kijken of ik een foto van het stuur kan hotlinken.

Deze, Kijk eens naar het stuur. Daar zit geen Airbag achter lijkt me, terwijl de passagiers kant het wel heeft. Ook lijkt het me stug, dat na een ongeluk, ze er geen terug plaatsen. ?

Dit is er een die ik tegen kwam in de uitvoering die ik wilde. midden consoletje vervangen door grijse irmscher of zwart, en dan wil ik uhm wel.

Enige is, de 2.6 is Niet te chippen / tunen als de x25xe meen in ? ( omega 3L nokkenassen erin, en andere meuk ) of is dat alleen kop vervangen ?

Edit :

Vind trouwens jou Onyx inderdaad ook erg mooi :) alleen ben ik niet zo van het nephouten midden console, zou ik uitwissellen :)

En een van mijn droompjes, is kijken of er het bose systseem van de omega in kan, zonder al te veel meuk :)

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=96798&page=1#pid1295809 :)

zou moeten lukken :P

al zijn die setjes 2de hands nog wel redelijk aan de prijs.

zag volgens mij pas in rotterdam op marktplaats nog een setje!!

Alleen even brainstormen hoe je het weg wil werken. Een Vectra heeft natuurlijk geen hoedeplank speakers (sedan dan)

Redelijk aan de prijs ?! 350 euro, voor complete vervanging van je speakers met kabelboom en alles ( ex radio ) vind ik niet gek veel, wanneer je gaat kijken naar die aftermarket zooi, dan kan je evenveel of meer kwijt zijn en dan heb je vaak nog niet eens kwaliteit geluid.

Wat betreft de speakers in de hoedenplank, Is het wel mogelijk om de maten over te nemen en zelf houders te maken voor je speakers.

Op ebay.de staat namelijk een achterkant ( stond ) en behalve dat hij wat dieper is, zijn de maten en relief wel het zelfde. Je kan dus met wat hobbyen de speakers ook daar in maken. Dat is wat ik wil gaan proberen althands :P

origineel gepost door Melvivio

Redelijk aan de prijs ?! 350 euro, voor complete vervanging van je speakers met kabelboom en alles ( ex radio ) vind ik niet gek veel, wanneer je gaat kijken naar die aftermarket zooi, dan kan je evenveel of meer kwijt zijn en dan heb je vaak nog niet eens kwaliteit geluid.

Wat betreft de speakers in de hoedenplank, Is het wel mogelijk om de maten over te nemen en zelf houders te maken voor je speakers.

Op ebay.de staat namelijk een achterkant ( stond ) en behalve dat hij wat dieper is, zijn de maten en relief wel het zelfde. Je kan dus met wat hobbyen de speakers ook daar in maken. Dat is wat ik wil gaan proberen althands :P

uuuh onder de hoedenplank van een sedan zit toch een stalen balk. Wil je daar een gat in slijpen dan? :hmmz

het is natuurlijk wel een deel van je stijfheid van je carrosserie.

origineel gepost door kadettgte@freeler.nl

:thumbup

Oké ik hier ook nog maar ff dan , rij er inmiddels al haast weer vier jaar mee.

OPEL VECTRA-B-CC; Z1.8XE

Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas) (G3)

Kleur(en) (PERSIA)

Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)

Wat heb ik veranderd.

Recaro bestuurders stoel.

Verlagings set.

Wielen 17 inc GTS Vectra c velgen met 215/45/17 banden.

vecie010cv4.jpg
.

vecintr002wy5.jpg

:jerry mooie stoel ... wil je zien hoe het er in zijn geheel in Recaro stijl uit zou zien?

IMG_0007.jpg

IMG_0001-2.jpg

IMG_0005-2.jpg

(sorry voor de kwaliteit trouwens moet nodig eens een paar goeie foto's maken :sleeping)

origineel gepost door sjouke

:jerry mooie stoel ... wil je zien hoe het er in zijn geheel in Recaro stijl uit zou zien?

die achterbank is geen recaro :vertag haha :P

zouden zie die eigenlijk wel hebben :hmmz

Maar het ziet er heel netjes uit zeg!!!

origineel gepost door sw_reijnders

Volgens mij is de bank ook een recaro hoor, ziet er anders wel heel goed uit !!

Peter

origineel gepost door sw_reijnders

lees ff beter mate ... Recaro STIJL ... :vertag het is een off opel vectra achterbank over getrokken in dezelfde stoffen combinatie ...

dit interieur zit standaard in een Vectra SRI (oftewel in een engelse I500) ... :agent

Terug
Naar boven