• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

moet ik ook maar met mijn vecje v6je de velgen worden volgend jaa op geknapt

01112008471.jpg

01112008469.jpg

01112008478.jpg

01112008468.jpg

01112008472.jpg

01112008473.jpg

01112008474.jpg

Nee peter, je zal ondertussen toch wel gelezen hebben dat ik de motor eruit heb liggen :P ga er niet de kap terug op zetten voor dat ff. Zeiltje erover heen, dat moet het wel droog houden

origineel gepost door sjouke

origineel gepost door kadettgte@freeler.nl

:thumbup

Oké ik hier ook nog maar ff dan , rij er inmiddels al haast weer vier jaar mee.

OPEL VECTRA-B-CC; Z1.8XE

Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas) (G3)

Kleur(en) (PERSIA)

Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)

Wat heb ik veranderd.

Recaro bestuurders stoel.

Verlagings set.

Wielen 17 inc GTS Vectra c velgen met 215/45/17 banden.

:jerry mooie stoel ... wil je zien hoe het er in zijn geheel in Recaro stijl uit zou zien?

(sorry voor de kwaliteit trouwens moet nodig eens een paar goeie foto's maken :sleeping)

Zijn die recaro's ook met stoel verwarming? Eigenlijk wil ik nog andere stoelen in m'n b2 maar ik ben een beetje verwend geloof ik ;) Zo'n half lederen sport interieur is ook ereug mooi :wub

Morgen maar eens wat foto's van me vectra posten :P

nee der zit geen stoel verwarming op ... wel elektrische hoogte verstelling en lucht geveerde lende steun

:wub en ja zit heerlijk (maar verwarming? ... das echt niet nodig bij deze stoelen ... ;) )

ish trouwens wel een duur geintje hoor zo'n stoeltje ...

heb ff gekeken wat ze nieuw moesten kosten voordat ik het setje heb gekocht ... 1500,- voor 1 stoeltje :o (met passende adaptoren om hem in een B vec te zetten) ... :o

Tja als ik het zou doen haal ik een complete gsi deze kant op, anders zijn ze bijna niet te krijgen of te betalen :P

Hey mensen,

Nou ik hier ook al een tijde rondhuppel..:angel

Toch ook maar ff m'n Vectra'tje er tussen zetten...

T'is een '93 2.5 V6 ala 170 paarde kloten..:hmmz

Verder ganz original, en 107dkm op de tellers.

vectra-voor.JPG

vectra-achter.JPG

[img=640x480]http://members.home.nl/possy/vectra-mooi.JPG[/img]

@ freak control; Op de raam stikker na fette bak, heb er nog niet één gezien die zo wit en strak er uitziet:kewlpics

Heey freak control das die vec die een tijdje op marktplaats heb gestaan he ;) leuk dat er meer goed lage vectra's bij komen :D toch wel leuke kleur dat wit en veel plezier met de auto!

Er rijdt nog een witte 2000 rond in Eindhoven en omgeving, die is van Ronald en Kim. Helaas herken je er geen 2000 meer in, dankzij hun keuze voor een radicale uitbouw....Ieder z'n ding he :vertag

Terug
Naar boven