• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Aha, vandaar de carterplaat vraag...ik vond het al gek, een vraag over een vectra door iemand met een Corsa-sedan avatar :P

Maak hem als vectra rijder ook maar wegwijs hier op het forum king:

origineel gepost door FreakControl

Het is inderdaad de vec van marktplaats, bevalt goed dat lage en heb er nog niet veel in het wit gezien (dus toch nog iets aparts)

zekers mooie vec freak control..:wub

en zie je wel wat door die raamband heen,is wel lastig zker voor de stoplichten:P

gr een maffebertje:cool:

origineel gepost door PAASHAAS

Er rijdt nog een witte 2000 rond in Eindhoven en omgeving, die is van Ronald en Kim. Helaas herken je er geen 2000 meer in, dankzij hun keuze voor een radicale uitbouw....Ieder z'n ding he :vertag

Heb nog wel me 2000 plaatje achterop hoor!! en als ik de motorkap open doe zie je ook nog 2000 style :o :P

Maar het zwart verdwijnt straks waarschijnlijk weer van de vec en ga ik toch weer voor strak wit.... Zeker met de nieuwe 17 inch velgjes die ik morgen ga ophalen:wub

Door de raamband zag ik inderdaad niets. Kon kiezen of 10 meter voor de stoplichten gaan staan of met mijn bek op het stuur gaan liggen. :hmmz

Heb daarom de band smaller gemaakt, heeft nu dezelfde breedte als de achterspoiler. :D

origineel gepost door kimmiej666

Heb nog wel me 2000 plaatje achterop hoor!! en als ik de motorkap open doe zie je ook nog 2000 style :o :P

Maar het zwart verdwijnt straks waarschijnlijk weer van de vec en ga ik toch weer voor strak wit.... Zeker met de nieuwe 17 inch velgjes die ik morgen ga ophalen:wub

Dat zwarte had ook wel iets , maar ik denk dat strak wit gewoon mooier is :vertag

Ben benieuwd hoe de nieuwe velgen eronder gaan staan :P

Aha, vandaar de carterplaat vraag...ik vond het al gek, een vraag over een vectra door iemand met een Corsa-sedan avatar :P

Maak hem als vectra rijder ook maar wegwijs hier op het forum king: Hij heeft nu tijdelijk een Astra van de zaak, totdat die met de vut gaat. Daarvoor had die een Renault Scenic :thumbdown

Maar hij is erg tevreden over de Astra, dus vandaar dat die weer een Opel wilde :cool: En er zat ook wel wat overtuigingskracht van mij bij :P

origineel gepost door kimmiej666

Dat zwarte had ook wel iets , maar ik denk dat strak wit gewoon mooier is :vertag

Ben benieuwd hoe de nieuwe velgen eronder gaan staan :P

Ze zijn vanmiddag onder de auto gezet en ik moet zeggen... De auto wordt weer ZEKER helemaal wit weer... Houd alleen nog mijn donkere lampen om een beetje te breken ;)

Maar de velgjes op de auto nu o lala :wub En helemaal fantastisch als ie weer helemaal wit is... Zal wel even foto naar je mailen, want moet er morgen bij de opening van Alex een heleboel verassen :D

:P

bij deze trouwens een paar betere foto's (gister op de Meeting gemaakt)

DSCN0311.jpg

DSCN0312.jpg

DSCN0313.jpg

DSCN0314.jpg

Rijdt HEERLIJK he :jerry

tja hier zie ik nog weleens 100nx'sjes met van die vleugels op de ruit. En dat vind ik zo geen porum. Dus ik denk dat ik daardoor beinvloed ben :angel

al vind ik dat grijs met dat geel van die striping wel HEEL errug gaaf!!!!!

ontzettend gave gts,heb ik jou toevallig 2 jaar geleden in sevenum gesproken?er stond toen een zo'n vectra achter ons,zag er toen wel anders uit,ik was samen met een maat met zijn zafira opc

Dat zou wel kunnen Johan,ik denk dat de gts toen zonder striping en i 500 bumper was

De rest van het spoilerpakket is er van nieuws af aan op gekomen(oh ja ik ben bij de foto,s het type vergeten het is een 3.2 V6).

Terug
Naar boven