• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@DOCTOR007 : Mooi bak, welkom hier :thumbup

@i200 : Ik he bje Vectra 2 jaar geleden zien staan (ik stond een kleine 30 meter van je af, heb elke dag wel ff staan kijken :P),

maar toen had je de striping er al op....alleen de voorbumper nog niet volgens mij....

Maar errug dikke Vec is het hoor :wors

origineel gepost door DOCTOR007

@peter: ja en omgeving! JIJ?!

Stripheldenbuurt ! :P ergens in het midden naast de villawijk.

Volgens mij woon jij in de buurt van de vaart. ( straatnaam is iets uit suske en wiske dacht ik )

origineel gepost door sw_reijnders

hey i200

Leg eens uit???? :)

Ja de vectra is evt te koop ivm een ander project,maar ik heb geen haast en hij mag alleen naar een liefhebber.

Ik kan nl moeilijk afscheid nemen van mijn auto,s,dus als ik geen nieuwe baas voor de vectra kan vinden zet ik hem weg bij de rest van de verzameling.

(het bedrijf waar de auto te koop staat daar run ik de schade- afdeling dus dat is lekker makkelijk)

origineel gepost door johani500driver

ZO:oMooie verzameling,is dat een originele i200 en 400?

Je lijkt wel op mij, ik kan ook geen afstand van mijn autos doen

Yep de i200 en 400 zijn allebei origineel.

origineel gepost door i200

Ja de vectra is evt te koop ivm een ander project,maar ik heb geen haast en hij mag alleen naar een liefhebber.

Ik kan nl moeilijk afscheid nemen van mijn auto,s,dus als ik geen nieuwe baas voor de vectra kan vinden zet ik hem weg bij de rest van de verzameling.

(het bedrijf waar de auto te koop staat daar run ik de schade- afdeling dus dat is lekker makkelijk)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNIXPEH4.jpg

Sow heej , wat een verzameling.....In nog allemaal in nieuwstaat :o

Daar past de vectra denk ik mooi bij :thumbup

Al iets nieuws op het oog ?

Goeienavond mensen!

Na een lange week gewacht te hebben was het gisternochtend dan EINDELIJK zover. Ik mocht mijn Vectra B ophalen, wat een rust, wat een ruimte, wat een degelijkheid! Ik ben er SUPERBLIJ mee!

Voorkant.jpg

schuinvoor.jpg

interieur.jpg

achter_langszij.jpg

En vanmiddag (thuis) maar even het Vauxhall logo erop gezet :D

achterkant.jpg

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden!

Groetjes,

M@®©

origineel gepost door janneman vectra c

Hoi Mark,

Die vec zit wel erg goed in de lak,wil je er nog meer aan doen dan het vauxhal logo,en van welk jaar is hij eigenlijk????:hmmz

Thanks.... ja mooi laklaagje he ? :D... Deze is uit Augustus 1997, dat is dus een B-1.

Ik ga de volgende dingen nog doen:

- Kentekenplaten met oplegletters;

- Middenarmsteun plaatsen;

- Cruise control;

- tzt. velgen à 16/17 inch.

Groetjes,

Marc

origineel gepost door i200

origineel gepost door sw_reijnders

hey i200

Leg eens uit???? :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNIXPEH4.jpg

die 400 komt uit friesland toch uit gerkesklooster/strobos

dit is mijn vectra c 2.2 16 v

heb hem al een beetje veranderd

heb van de week een schroefset eronder gedaan en kon hem op zn laagste stand zetten dus dat was mooi

heb ook andere uitlaten eronder gedaan en 20'' velgen

Foto-E8ACULXC.jpg

Foto-CFA6FB83.jpg

Foto-TLU6YQWJ.jpg

46314698.jpg

Terug
Naar boven