• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

hier is mijn vec :D ,ben bezig met enkele veranderingen ;), moet nog veel gebeuren:afro

494981463_6_f0Ah.jpeg

494981892_6_uspk.jpeg

origineel gepost door piet

hierbij dan mijn nieuwe vectra(voorgaande auto's zijn wel ergens op dit forum te vinden:P) laatste vectra die ik had was een vectra a 2000 16v oftewel voor de bekendere hier "daydreamer " was de naam van deze auto,

nu wegens prive aangelegenheden heb ik de rekord verkocht en heb deze verctra b heel goedkoop kunnen uithalen waarvoor ik hem niet kon laten staan hij moest bij deze mensen weg wegens nog een auto en dubbele belasting etc aan het betalen was,denk dat menig hem voor wat ik hem heb mee heb genomen geen moment getwijfeld zouden hebben vooral met een onderhoudshistorie tot voor een maand geleden.

ik ga aan deze auto niet veel aanhangen omdat dit de dagelijkse is en met mijn kind ik geen uitgebouwde auto wil rijden wegens kinderwagen etc,het is een vectra b van 1996 met een 1.6zsr motor,het enigste wat ik miss nog eens wil doen als de tijd en het geld eris:) een paar 17 inch velgen eronder voor de look maar voor de rest moet deze auto gewoon dienen en niet voor de show(wat ik van mezelf niet gewend ben;)) maarja daarvoor heb ik dan nog de manta;)

SDC10239.jpg

SDC10241.jpg

SDC10242.jpg

SDC10238.jpg

laat maar weten wat jullie ervan vinden:)

Idd dat zijn we niet van je gewend nee, wanneer ga je toch nog wat eraan doen? haha

origineel gepost door SjaakV6

Bedankt voor de reactie's

Bij diep inveren raken de banden toch nog iets het scherm.

Heeft er iemande ervaring met het af laten draaien van de naaf van je velg om zo de ET waarde te verhogen?

ik denk dat het omrollen van de spatbordranden makkelijker is.

hierbij dan mijn nieuwe vectra(voorgaande auto's zijn wel ergens op dit forum te vinden:P) laatste vectra die ik had was een vectra a 2000 16v oftewel voor de bekendere hier "daydreamer " was de naam van deze auto,

nu wegens prive aangelegenheden heb ik de rekord verkocht en heb deze verctra b heel goedkoop kunnen uithalen waarvoor ik hem niet kon laten staan hij moest bij deze mensen weg wegens nog een auto en dubbele belasting etc aan het betalen was,denk dat menig hem voor wat ik hem heb mee heb genomen geen moment getwijfeld zouden hebben vooral met een onderhoudshistorie tot voor een maand geleden.

ik ga aan deze auto niet veel aanhangen omdat dit de dagelijkse is en met mijn kind ik geen uitgebouwde auto wil rijden wegens kinderwagen etc,het is een vectra b van 1996 met een 1.6zsr motor,het enigste wat ik miss nog eens wil doen als de tijd en het geld eris:) een paar 17 inch velgen eronder voor de look maar voor de rest moet deze auto gewoon dienen en niet voor de show(wat ik van mezelf niet gewend ben;)) maarja daarvoor heb ik dan nog de manta;)

SDC10239.jpg

SDC10241.jpg

SDC10242.jpg

SDC10238.jpg

laat maar weten wat jullie ervan vinden:)

nette wagen hoor:thumbup

mooie kleur, wel een hoog Opel gehalte daar in de wijk

vectra station en kadett als buren:D

ooh silver maar dat is nog niks:P ik zla je even de modellen opnoemen die hier alleen al in de straat staan:

vectra b station,corsa b,astra f sedan,vectra b hatchback,kadett d station,kadett c station,manta b,vectra b sedan,astra f hatchback,astra f hatchback,vectra a,en nog een vectra b station dat staat alleen al in onze straat:P

@ Vectra16vEcotec : Die velgen staan er goed bij hoor !

@piet : Ziet er goed uit, en er zijn toch al drie dingen niet standaard aan je Vectra (velgen, zijknippers en uitlaatsierstukje) dus het begin is er LOL ;)

@opelvectra1980 : Leuke Vec, erg dikke velgen :wors

ooh silver maar dat is nog niks:P ik zla je even de modellen opnoemen die hier alleen al in de straat staan:

vectra b station,corsa b,astra f sedan,vectra b hatchback,kadett d station,kadett c station,manta b,vectra b sedan,astra f hatchback,astra f hatchback,vectra a,en nog een vectra b station dat staat alleen al in onze straat:P

ZO DAN.. ziet er erg gezellig uit dan daar bij jullie:thumbupking:

origineel gepost door PAASHAAS

@piet : Ziet er goed uit, en er zijn toch al drie dingen niet standaard aan je Vectra (velgen, zijknippers en uitlaatsierstukje) dus het begin is er LOL ;)

Ik zie nog een chromen B2 grille:vertag

lol jij woont zeker boven de vod ofniet:P:jerry

lol jij woont zeker boven de vod ofniet:P:jerry

thxs mart kan ik ff verder discussie voeren:P

gts power vod???zegt mij niks :P ff uitleg maar het is hier een opel wijkje toch wel menig vw staat hier wel met een deuk etc(niet door mij ofzo:P)

Terug
Naar boven