origineel gepost door loeier
Hallo allemaal,
Ik zal me ook ff voorstellen na hier al een aantal dagen rondgesnuffeld te hebben.
Mijn naam is Sebastian en woon in Leusden.
Ik ben sinds vorige week trotse bezitter van een vectra uit september 2004 en een 150pk cdti motor. En jongens wat rijdt dat geweldig!!!!!
Mooie foto's volgen nog maar kon niet wachten om hem met jullie te delen.
Sinds gisteren 18 inch speedline velgen eronder.
Nu heb ik hier een vraagje over de banden maken veel afrolgeluid is hier wat aan te doen?
Hiervoor heb ik een opel vectra b uit 1999 2.0 dtl gehad geweldige auto in in 150000 km nooit wat aan gehad
(op de brandstofpomp na bij 230000km).
Heb hem met pijn in het hart weg gedaan maar kreeg er wat leuks voor terug.
Geweldig leuk en informatief forum waar ik nog menig avondje mee zal lezen met jullie.
Gr, Loeier
welkom Sebastiaan, erg mooie Vectra C heb je daar:thumbup
mooie opvolging voor je Vectra B.
die stap hoop ik ook eens te kunnen maken:wub
Hallo allemaal,
Ik zal me ook ff voorstellen na hier al een aantal dagen rondgesnuffeld te hebben.
Mijn naam is Sebastian en woon in Leusden.
Ik ben sinds vorige week trotse bezitter van een vectra uit september 2004 en een 150pk cdti motor. En jongens wat rijdt dat geweldig!!!!!
Mooie foto's volgen nog maar kon niet wachten om hem met jullie te delen.
Sinds gisteren 18 inch speedline velgen eronder.
Nu heb ik hier een vraagje over de banden maken veel afrolgeluid is hier wat aan te doen?
Hiervoor heb ik een opel vectra b uit 1999 2.0 dtl gehad geweldige auto in in 150000 km nooit wat aan gehad
(op de brandstofpomp na bij 230000km).
Heb hem met pijn in het hart weg gedaan maar kreeg er wat leuks voor terug.
Geweldig leuk en informatief forum waar ik nog menig avondje mee zal lezen met jullie.
Gr, Loeier
welkom Sebastiaan, erg mooie Vectra C heb je daar:thumbup
mooie opvolging voor je Vectra B.
die stap hoop ik ook eens te kunnen maken:wub