• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door PAASHAAS

Leuke Vectra, en welkom bij de vectra-rijders :thumbup

Je kunt het zo gek niet bedenken wat je allemaal kunt veranderen, tis maar net wat je leuk vindt......

Als je maar van de spiegels afblijft ! Die zijn heilig op een B Vectra king:

Foto-ISV6ADYN.jpg

Foto-6447VSKZ.jpg

:wors + Carbonlook bij de spiegels

Ik ben nieuw op dit forum en ken nog niemand hier dus zal me nog even voorstellen.

Ben Roy 20 jaar en ben in het bezit van een vectra A 1.8i Heb tot nu toe alleen velgen eronder gezet (orgineel vectra B velgen) heb deze velgen van mijn vader overgenomen die zelf een vectra B heeft.

dsc00224dwr.jpg

origineel gepost door sjouke

nette wagen mate ... staat hem ook goed die velgen (samen met die donkere kleur? NAAIS) :wors

volgens kenteken is het zwart maar het is zwart met iets grijs erdoorheen, geeft wel een mooi effect. Ik probeer hem zo goed mogelijk te onderhouden want deze vectra heeft nog geen roest bij de achterwielen en dat met 228.500 km op de teller toch wel een unieke auto ;)

ik had hiervoor een groene nexia 1.5i 16v maar na nog geen week na aanschaf de koppakking eruit en via via voor 500 euro weer in orde gekregen 2 maanden stil gestaan en daarna begon hij veel te verbruiken en te stotteren dus naar een garage gegaan en gezocht naar een kleinere auto die wat betrouwbaarder was. Ging voor een proefrit in een charade maar paste er niet echt in :P toen ik niks leuks zag staan verder en me omdraaide knalde ik tegen de vectra aan en was meteen verkocht :D had 220.000 gelopen en had een nieuwe koppakking erin en distributie is vervangen. Kreeg voor die nexia nog aardig wat terug dus nu geen kleinere auto maar wel een superfijne auto ervoor in de plek.

haha jah dat merkte ik aan mijn pa, die heeft ook een vectra A gehad alleen eentje zonder stuurbekrachtiging (ik heb met stuurbekrachtiging) en nu heeft hij weer een vectra B en in de 6 jaar dat hij die vec A had heeft hij maar 1 probleempje gehad. Mijn zus heeft een zafira 2.0 een andere zus van me heeft een corsa, me stiefpa een omega en beide ooms een vectra C Dus de opel virus is zeker aanwezig ;)

origineel gepost door sjouke

:agent "once you go Vec(tra) u never go back" :angel

Standaard uitdrukking :angel

moeten we ook eens een lijstje van maken op VTN sjouk :D

Beter 1 vectra onder je gat, dan 10 op de sloop!!!! king:

origineel gepost door Silverspeed

Ik ben nieuw op dit forum en ken nog niemand hier dus zal me nog even voorstellen.

Ben Roy 20 jaar en ben in het bezit van een vectra A 1.8i Heb tot nu toe alleen velgen eronder gezet (orgineel vectra B velgen) heb deze velgen van mijn vader overgenomen die zelf een vectra B heeft.

Leuk vectra roy, en welkom hier :thumbup

origineel gepost door PAASHAAS

origineel gepost door Silverspeed

Leuk vectra roy, en welkom hier :thumbup

dankje, hoop nog lang vectra te rijden dus jullie zullen me voortaan ook actief zien hier op het fora.

origineel gepost door Silver

welkom Silverspeed, nette Vec.

groet van Silverking:

hey silver dankje voor je compliment ;) jouw auto mag er ook wel wezen ;)

Terug
Naar boven