• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Nee hadden hem net 3 tellen geparkeerd :)

Poetsen moet van het weekend even gebeuren als ie bij de garage is geweest voor een check-up :)

Weer een nette B station erbij! ;) Wel jammer dat hij voor een A 2000 in de plaats komt.

Zijn er al wel plannen voor deze bolide?

origineel gepost door Bartjex88

Hier mijn vectra Platen zijn niet meer actief dus je mag ze zien;)

583329771mooieopelvectr.jpg

583329772mooieopelvectr.jpg

583329773mooieopelvectr.jpg

58332977mooieopelvectra.jpg

dsc00386n.jpg

otoogi.jpg

dsc00384nfs.jpg

dsc00002uck.jpg

uuuh werken die plaatjes bij jullie? :hmmz

bij mij niet.

origineel gepost door Dinky_Toy

Weer een nette B station erbij! ;) Wel jammer dat hij voor een A 2000 in de plaats komt.

Wordt in eerste instantie geen gekke dingen aan gedaan..

Zaterdag gaan ie eerst even naar de garage zodat ie even goed geinspecteerd gaat worden..

En zijn druk met een koophuis, dus echt gekke dingen zitten er nog in bij voor de vec, maar mocht de ruimte er zijn kriebelt het wel..

Zag al dat ik condens in de knipper had dus vanavond maar angel eyes opgehaald en meteen embleemloze grill extra meegenomen :angel

Qua bumpers zouden we al wel een idee hebben als we zover zouden komen en dan wordt het toch een clean style en niet zo extreem meer als de A vec.. Begin het extreme nu wel een beetje te ontgroeien :)

origineel gepost door kimmiej666

origineel gepost door Dinky_Toy

Zag al dat ik condens in de knipper had dus vanavond maar angel eyes opgehaald en meteen embleemloze grill extra meegenomen :angel

Ben benieuwd naar dat resultaat! :kewlpics

Hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk helemaal nieuw hier, maar wilde toch eff wat foto's posten van onze Vec.

Ik zal me even in 't kort voorstellen, k ben Risa, 24 jaar en kom uit Papendrecht.

Samen met m'n vriend, zijn we al best lang bezig met onze Vectra A 2.5 V6, maar die moet als 't goed is, van 't jaar eens klaar zijn, dan zal k wat foto's posten.

Ook hebben we nog voor 't woon/werk verkeer een Vectra B 2.5 V6 met bodykitje.

Bij deze de foto's van onze Vectra B!

P1040734-1.jpg

P1040738-1.jpg

P1040819-1.jpg

GrtZ Risa

redelijk mooie vec :) echt zalige kleur voor een vec!, alleen jammer dat de voorbumper niet helemaal 100% goed aansluit bij de wielkasten.

Leuke vectra nightrider !

Vrijdag te horen gehad dat er aan m'n 2000 zoveel kosten zitten om hem in augustus door de keuring te krijgen dat ik van minder dan de reparatiekosten een vectra b kon kopen..

Dus bij deze mijn nieuwe wagentje:

Leuk, jullie ook al aan de station !

Hij ziet er netjes uit, heeft ie veel gelopen ?

origineel gepost door Nightrider

I know, maar dat gaat nog goedkomen, met deze ben k ook nog niet klaar... :)

Eerst de ene af en dan de andere.

blij om dat te horen :D

Even subtiele verandering aan de auto gedaan:

Angel Eyes en embleemloze grill:

DSCF1359.jpg

DSCF1346.jpg

Morgen alleen even smoke knippers halen/bestellen voor in de zijschermen en andere antenne :)

origineel gepost door sw_reijnders

heel netjes kim!!!!!

nu nog die dikke wielen eronder :)

moet je daar nog andere banden voor halen of knal je ze dr zo op?

Ronald zegt dat er dan dandere banden op moeten...

Maar Ronald heeft tijdje terug ook een velg heel erg geschaafd aan een stoeprand dat zelfs te spaken krassen hebben, dus hij koopt liever nieuwe velgen + banden :(

Leek me wel stoer om de witte velgen hierop te hebben..

Even subtiele verandering aan de auto gedaan:

Angel Eyes en embleemloze grill:

DSCF1359.jpg

DSCF1346.jpg

Morgen alleen even smoke knippers halen/bestellen voor in de zijschermen en andere antenne :)

ziet er goed uit, naamgenootking:

zwarte angels staan erg goed met de donkere lakkleur van de Vec. Super.

Ronald zegt dat er dan dandere banden op moeten...

Maar Ronald heeft tijdje terug ook een velg heel erg geschaafd aan een stoeprand dat zelfs te spaken krassen hebben, dus hij koopt liever nieuwe velgen + banden :(

Leek me wel stoer om de witte velgen hierop te hebben..

Die velgen zouden er best goed onder staan ja !

Maar hoezo moeten er andere banden op, die banden van jullie waren toch nog goed ?

Kweet niet hoe erg die beschadegingen zijn, anders kun je die velg misschien laten repareren...zo duur is dat nog niet eens....

Terug
Naar boven