• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

jup das te klein voor een B

als je die er onder zou leggen, staat ook niet hoor.

dan heb je echt een te klein wieltje in een te grote wielkast.

ruud (superfly) had dat ook.

toen we samen aan het cruizen waren reed ik 125 op de teller en hij moest door de 140 trappen om dat bij te houden.

Ik rij ook met 40 banden maar heb als ik 100km per uur rij maar 5km afwijking met gprs. En als je hem echt laag doet is dit wel een mooi maatje past allemaal mooi in de wielbakken zonder aan te lopen.

Dus jah

groetjes bacardi

JUIST kimmie, that's the spirrit :D

gewoon voor 18 inches gaan.

echter is de keus in 4x100 wel beduidend minder in 18 inch dan in 5x110.

En dan kun je wel voor 40 bandjes gaan :)

@ bacardi

ik heb dezelfde afwijking maar dan bij 200 km/h :vertag

haha... Eerst even het onderhoud en dan de rest :) Kleine aanpassingen kunnen wel een beetje tussendoor, maar de grote uitgaven worden wel even op een wat langere baan geschoven..

Maar goed nieuws... Als de b wordt omgebouwd gaan we voor strak en niet meer voor extreem :) Beetje een duitser laten blijven ipv een jap.. :)

origineel gepost door kimmiej666

Omdat de banden zo dun zijn komt er een afwijking van 6,1 km/u of % op...

Dat zijn de procenten, dus je hebt dan een afwijking van 6,1 %. Dit wil zeggen dat als er 100 km/uur op de teller staat, dat je daadwerkelijk 93,9 km/uur rijdt.

Deze in 18 inch lijkt me vet:

1597.jpg

wil in ieder geval geen uitstekende spaken meer zoals die witte, want rijd er dan meer aan kapot dan me lief is.. :(

origineel gepost door bacardicorsa

Ik rij ook met 40 banden maar heb als ik 100km per uur rij maar 5km afwijking met gprs. En als je hem echt laag doet is dit wel een mooi maatje past allemaal mooi in de wielbakken zonder aan te lopen.

Dus jah

groetjes bacardi

gprs zou ik niet vertrouwen :D reed ook netjes kwa snelheid volgens de gprs maar kreeg even later wel een bon thuis van justitie die het daar niet echt mee eens was zeg maar.... :P

Bij deze mijn vec 2.0 TD uit 97,ik maak nog meer foto's.Maar wou m graag hier plaatsen.

vectra003.jpg

vectra001.jpg

vectra004.jpg

En deze heb ik van astraman gekregen,superrr

vectra006.jpg

Nou jongens,..ik heb men veccie ingerolen. Hij werd nu toch wel oud met allerlei kleine gebreken, waarvan het rammelen van de achterwielophanging wel het meest iirri was. Nu rij ik met een ford C-max 1.6 tdci.

Maar ik blijf wel altijd opel fan en blijf hier dus ook zeker wel hangen...................

Terug
Naar boven