• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door golfkiller

Nou jongens,..ik heb men veccie ingerolen. Hij werd nu toch wel oud met allerlei kleine gebreken, waarvan het rammelen van de achterwielophanging wel het meest iirri was. Nu rij ik met een ford C-max 1.6 tdci.

Maar ik blijf wel altijd opel fan en blijf hier dus ook zeker wel hangen...................

blijf altijd Opel-fan... en dan koop je een Ford:D

nee hoor, mooie wagen z''on C-max.

strakke wegligging ook, daar staan de latere Ford's bekend om.

succes ermee.

origineel gepost door Silver

origineel gepost door golfkiller

Nou jongens,..ik heb men veccie ingerolen. Hij werd nu toch wel oud met allerlei kleine gebreken, waarvan het rammelen van de achterwielophanging wel het meest iirri was. Nu rij ik met een ford C-max 1.6 tdci.

Maar ik blijf wel altijd opel fan en blijf hier dus ook zeker wel hangen...................

blijf altijd Opel-fan... en dan koop je een Ford:D

nee hoor, mooie wagen z''on C-max.

strakke wegligging ook, daar staan de latere Ford's bekend om.

succes ermee.

nou dan ben je toch geen echte fan.....:(

ford staat lijnrecht tegenover opel.....:argue

is voor mij wel het laatste wat er bij mij voor de deur komt:D

ik ben wel een opel fan, maar ik vind op dit moment de modellen niet zo heel erg mooi, de insignia uitgezonderd, maar die is nog te duur..............

origineel gepost door rinuske

Maar nee Rinuske, dat moet VW zijn.....Ford hangt er lekker neutraal tussen :P

@golfkiller : Jammer van je Vec, maar veel succes met je Fordje :angel

na 6 uurtjes poesten mag ik em hier ook weer showen:D

CIMG3326.jpg

CIMG3321.jpg

CIMG3324.jpg

CIMG3323.jpg

Nette Vec, precies groot genoeg voor 1 kooter die hatchback. Als ik er nog maar 1 had, had ik m zeker ook zo gekocht. Mooi hoor, alleen die kentekenplaathouder is jammer, voor de rest mooie Vec. :jerry

Mvgr,

Eric.

origineel gepost door Edvries

Nette Vec, precies groot genoeg voor 1 kooter die hatchback. Als ik er nog maar 1 had, had ik m zeker ook zo gekocht. Mooi hoor, alleen die kentekenplaathouder is jammer, voor de rest mooie Vec. :jerry

Mvgr,

Eric.

Niet te vreden met Boyd ??

Zal Es blij mee zijn :P:o

Hierbij mijn vectra heb hem nu een paar maanden...

vec2.jpg

100_3841.jpg

vec1.jpg

Andere velgen zitten er nu ook al een 2maandjes onder ongeveer..

100_3871.jpg

origineel gepost door PAASHAAS

origineel gepost door rinuske

Maar nee Rinuske, dat moet VW zijn.....Ford hangt er lekker neutraal tussen :P

ja misschien niet helemaal objectief van mij, maar in het verleden slechte ervaring met een ford gehad

Mvgr,

Eric.

2 kooters gaat zeker wel lukken:P:thumbup

men kofferbak is groot genoeg voor een kinderwagen en een buggy+andere benodigdheden:thumbup

ps: nu weet ik zeker dat die kentekenplaathouder blijft:D

origineel gepost door gts power

Mvgr,

Eric.

men kofferbak is groot genoeg voor een kinderwagen en een buggy+andere benodigdheden:thumbup

Kentekenplaathouder?

origineel gepost door gts power

Mvgr,

Eric.

Kentekenplaathouder?

:sleeping:sleeping:sleeping

vette auto BACARDI alleen jammer van het verlagen, ben daar persoonlijk niet zo kapot van. Maar voor de rest een strakke vec hoor :thumbup

Vraagje voor GTS Power onder welke naam of bestelnummer kun je die mistlamp units bestellen en passen ze gelijk of moet er eerst het een en ander aan gepast worden??? BVD :wors

origineel gepost door ReNeGade316

Vraagje voor GTS Power onder welke naam of bestelnummer kun je die mistlamp units bestellen en passen ze gelijk of moet er eerst het een en ander aan gepast worden??? BVD :wors

dit is de bon inlc. nummers:

CIMG2835.jpg

je hoeft verder nix aan te passen,wel moet je bumper er af om het te monteren:thumbup

verder wijst het zich vanzelf:thumbup

mocht het niet lukken hoor ik et wel:thumbup

gr tom

Terug
Naar boven