• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Hallo allemaal,

mijn naam is John en woon in Etten-Leur en heb sinds vandaag een Vectra-C1 1.8 sdn voor de deur staan. Het liefst had ik een zwarte GTS, maarja, heb ook nog een gezinnetje dus moet het geld verdeeld worden, vandaar de keus voor een sedan van 2002 met nog net geen 57000km op de teller en alle rekeningen/apk keuringen zitten erbij. Als er weer geld beschikbaar is wil ik een paar mooie velgen en andere achterlicht units erin. Zal proberen om een paar fotookes erbij te voegen van de site van de garage, heb zelf nog geen fotookes kunnen maken (hopelijk lukt het). Tijdens het zoeken op internet stuitte ik op een vectra 1.8 van 2003 met 1.115.524 km op de teller en hoop dat de onze ook zo lang mee mag gaan. :thumbup

GroteFoto-RUVJLMBD.jpg

GroteFoto-QPXRFUOU.jpg

GroteFoto-JZ6ZVR7L.jpg

GroteFoto-7QEX8YJ6.jpg

GroteFoto-CJ3OBP8C.jpg

GroteFoto-RYB7VYLS.jpg

GroteFoto-DVFMSWSM.jpg

origineel gepost door jocoma

Hallo allemaal,

mijn naam is John en woon in Etten-Leur en heb sinds vandaag een Vectra-C1 1.8 sdn voor de deur staan. Het liefst had ik een zwarte GTS, maarja, heb ook nog een gezinnetje dus moet het geld verdeeld worden, vandaar de keus voor een sedan van 2002 met nog net geen 57000km op de teller en alle rekeningen/apk keuringen zitten erbij. Als er weer geld beschikbaar is wil ik een paar mooie velgen en andere achterlicht units erin. Zal proberen om een paar fotookes erbij te voegen van de site van de garage, heb zelf nog geen fotookes kunnen maken (hopelijk lukt het). Tijdens het zoeken op internet stuitte ik op een vectra 1.8 van 2003 met 1.115.524 km op de teller en hoop dat de onze ook zo lang mee mag gaan. :thumbup

GroteFoto-RUVJLMBD.jpg

GroteFoto-QPXRFUOU.jpg

GroteFoto-JZ6ZVR7L.jpg

GroteFoto-7QEX8YJ6.jpg

GroteFoto-CJ3OBP8C.jpg

GroteFoto-RYB7VYLS.jpg

GroteFoto-DVFMSWSM.jpg

welkom mede westbrabander :)

des zeker een schoone woage ja!!!!

veel plezier ermee, veel veilige km's toegewenst en maak dr iets moois van!!!

Maar dat komt wel goed volgens mij ;).

op ebay in DE kun je echt mooie wieltjes vinden overigens voor een zeer schappelijk prijsje . . . echt een aanrader.

Misschien is dit offtopic maar ik stel mij vraag toch maar even hier. Ik zie dat de vectra-c verschillende type display's heeft. Zoals weergeven in onderstaande afbeeldigen. Is dit een verschil kwa electronica of komt het door dat de auto op de onderstaande foto nieuwer is / luxer is uitgevoerd?

1960109-2-2-2.jpg

GroteFoto-DVFMSWSM.jpg

Alvast bedankt voor uw reactie.

Hoi Chaos,

welkom hier.

dat zijn simpel weg . . . opties ;)

bovenste is een TID (triple info display)

en die daar onder is MID (Multi Info Display)

daarnaast heb je ook nog de CID (Color Info Display) vaak icm Navi evenals de GID (Grafic Info Display zwart/wit)

Overigens zijn die opties via ebay nog wel voor een enigsinds redelijke prijs te krijgen hoor . . . altijd leuke projectjes :P

PS Chaos . . . je zit wel en het goede topic om even je vec te laten zien ;)

hier weer een paar foto's van mn vectra

de audio is nu klaar en onder de kap is het opnieuw geairbrushed

volgende week word mijn dak matzwart met een print erop dus ben benieuwd of het staat

IMG_5245.JPG

SG1L2826.JPG

561179214_5_9M8K.jpeg

origineel gepost door dwerg

@ silverspeed... dat zijn achterlichten uit een spuitbusje :D

moet wel een erg groot spuitbusje zijn dan :P

origineel gepost door CubeVectra

IMG_2834.jpg

IMG_2820.jpg

Met de Corsa van m'n vrouw

IMG_2821.jpg

IMG_2828.jpg

IMG_2829.jpg

IMG_2830.jpg

IMG_2827.jpg

Zo, nu hebben jullie ook een indruk van wat er hier op de oprit staat:P

nette vec hoor cubus !!!!

en ik zie nog zat knutsel potentie/plezier :D

origineel gepost door SuperFly-NL

Een van mijn eerste posts op het opelforum maar ben wel zeer actief op vectrateam.nl Toch wil ik ook hier even mijn vectra showen.

679481437_6_RZK5.jpeg

679481721_6_exFl.jpeg

679481976_6_9jcA.jpeg

679482133_6_Ltus.jpeg

679482575_6_NHBo.jpeg

679482876_6_MKhy.jpeg

679483182_6_-MSb.jpeg

679483472_6_gYD1.jpeg

zeer mooi ding, prijswinnaar toch?

love the black xenon:wub

Terug
Naar boven