• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door SuperFly-NL

Een van mijn eerste posts op het opelforum maar ben wel zeer actief op vectrateam.nl Toch wil ik ook hier even mijn vectra showen.

679481437_6_RZK5.jpeg

679481721_6_exFl.jpeg

679481976_6_9jcA.jpeg

679482133_6_Ltus.jpeg

679482575_6_NHBo.jpeg

679482876_6_MKhy.jpeg

679483182_6_-MSb.jpeg

679483472_6_gYD1.jpeg

Ruudje . . . deze staat in het verkeerde topic!!!!!

deze hoort in het DIKKE VECTRA'S topic thuis :vertag

Een van mijn eerste posts op het opelforum maar ben wel zeer actief op vectrateam.nl Toch wil ik ook hier even mijn vectra showen.

679481437_6_RZK5.jpeg

679482876_6_MKhy.jpeg

Heeeeeele mooie vec, ziet er heeeel goed uit. Ben jaloers op je parkeersensoren, heb je die zelf ingebouwd? ben van plan om dit bij mijn vec zelf in te bouwen.

Jip parkeersensoren er gewoon zelf ingezet, vond dat onderste zwarte rubber randje een prima plaats om ze in te zetten. Zo vallen ze niet op. Bedankt voor de leuke reacties.

@Silver: idd al wat prijzen gewonnen, oa. meerhout en zundert ben laatst ook vectra van de maand geweest.

@bassie: Op dit moment nog niet hoor, eerst helemaal afmaken en dan eens in het dikke vectra topic plaatsen

Maar Ruud toch, je vergeet het forum der forums gewoon :o

Maar strak bakkie hoor, keep up the good work :thumbup

origineel gepost door turbovectrav6

nette vectras maar de mijne ziet er niet uit en weet ook niet hoe ik een foto er op moet zetten

Gewoon even een foto uploaden naar een website zoals www.imageshack.us, of photobucket.com, en als je dat gedaan hebt, kopieer je de link en plak je die in je post hier op het forum

hier mijn vectra a2 2.0i gls

heb hem zo over gekocht omdat mijn auto door ongeluk de pers in ging.

maar is dus van alles aan gedaan :

zoals : jms lip, 2000 bumpers, grille, a1 donkeren koplampen, donkeren knipperlichten, booskijker in motorkap, v6 remmerij, lichtmetaal, verlaagd, deurgrepen in kleur, dakplaat, strakke koffer klep, divusor in achterbumper, uitlaat in achterbumper weg gewerkt, open uitlaat met alleen achter demper en flipflot achter klep!!

ow ja ook nog wat audio er in kwa emma normen

689963939_5_a5ru.jpeg

689965267_5_RAAS.jpeg

689966592_5_hSmq.jpeg

689969977_5_4Umx.jpeg

gupy011.jpg

Foto-IBMGU6JR.jpg

gupy007.jpg

gupy008.jpg

en van winter ga ik me eigen draai er aan geven

en word hij iets verandert

zoals:

-schroefset van kw

-schmidt space velgen in v-8,5x17 h-9,5x17

-antenne cleanen

-astra gsi luchthappers in motorkap

-donkere achterlichten

-compleet over spuiten in 2-tone + interieur

-hart van velgen in kleur

:o purple je hebt daar een supermooie vectra joh :o enig minpuntje wat ik dan weer vind is die motorkap lijkt bij de hoeken slecht af te sluiten, maar voor de rest echt een supermooie auto.

hoelang heb je hem al? heeft die al veel gelopen?

origineel gepost door Silverspeed

:o purple je hebt daar een supermooie vectra joh :o enig minpuntje wat ik dan weer vind is die motorkap lijkt bij de hoeken slecht af te sluiten, maar voor de rest echt een supermooie auto.

hoelang heb je hem al? heeft die al veel gelopen?

weet het van motorkap loopt tegen gril aan wort ook verandert dat hij wel goed zakt.

heb hem van af mei dus alweer 4 maanden.

en staat nu 156000 op de teller voor auto van 1993

Heb mijn ramen laten tinten, voorramen 20% en achter de b-stijl 35%. Hierbij de foto's:

GroteFoto-IENLB3WA.jpg

GroteFoto-3QXHXEX7.jpg

GroteFoto-ZTG337G3.jpg

Zitten de kindjes achterin lekker uit de zon.

ziet er netjes uit jocoma, geeft hem toch weer een luxere uiterlijk :)

purple dat is wel een mooie km stand dan, kan niet wachten tot je foto's gaat plaatsen van dingen die je hebt veranderd.. alleen geen reserver band meer? of is de bodem verhoogt?

origineel gepost door Silverspeed

ziet er netjes uit jocoma, geeft hem toch weer een luxere uiterlijk :)

purple dat is wel een mooie km stand dan, kan niet wachten tot je foto's gaat plaatsen van dingen die je hebt veranderd.. alleen geen reserver band meer? of is de bodem verhoogt?

nee geen reserve band. maar een spuitbus

origineel gepost door lukky

lukky's vectra

Foto-J8B6IIV8.jpg

m'n dakkie

Foto-8ESVFEQO.jpg

m'n wielers

Foto-YSHFIAMG.jpg

WOW superding zeg:wub

dikke velgen ook, zijn toch Evolutions s38 met rvs rand.

Mooie Vec Lukky, alleen je dak.....ik weet het niet hoor, tis op zich leuk gedaan maar ik ben meer een liefhebber van auto's in 1 kleur (heb dus ook een hekel aan die belachelijke carbon motorkappies)

origineel gepost door PAASHAAS

Mooie Vec Lukky, alleen je dak.....ik weet het niet hoor, tis op zich leuk gedaan maar ik ben meer een liefhebber van auto's in 1 kleur (heb dus ook een hekel aan die belachelijke carbon motorkappies) ja smaken zullen altijd blijven verschillen, gelukkig maar... anders hadden we allemaal dezelfde auto, en in mijn geval is het geplakt, het is als ik het beu ben in no-time er af... maar wou eens wat anders dan anders... en ben der tot nog toe wel tevreden over...

grtz lukky

origineel gepost door lukky

lukky's vectra

Foto-J8B6IIV8.jpg

m'n dakkie

Mooie vec hoor lukky, en dat dak.................vind ik wel wat hebben hoor, en idd smaken verschillen, maar vanuit de lucht kan je 'm meteen herkennen.

ja vanuit de lucht kan het niet missen... hahaha

Zou der misschien nog wel zwarte angel-eyes in willen hebben, en m'n deurklinken, skirts en achterlip in kleur zetten, en dan nog een muziekje der in bouwen.. dan ben ik er wel een beetje klaar mee

Terug
Naar boven