• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door Silver

wat voor velgen zijn het nou??? Lukky het zijn idd evolutions ja.. maar het nr weet ik ik er niet van... heb ze gewoon aangewezen bij de velgen boer "van die vind ik wel vettt" doe die maar hahaha.. maar als jij zegt dat het die zijn.. geloof ik je..

origineel gepost door lukky

origineel gepost door Silver

wat voor velgen zijn het nou??? Lukky het zijn idd evolutions ja.. maar het nr weet ik ik er niet van... heb ze gewoon aangewezen bij de velgen boer "van die vind ik wel vettt" doe die maar hahaha.. maar als jij zegt dat het die zijn.. geloof ik je..

velgen zijn zeker Vett:thumbup:thumbup

ben ook rustig aan op zoek naar nieuwe velgen, deze vindt ik erg mooi, alleen voor de vectra B wel een maatje kleiner:D

Hierbij zal ik mijn Vectra eindelijk eens helemaal voorstellen,Nadat ik op 27/04/2009 geslaagd was voor mijn praktijkexamen besloot ik de zoektocht naar een wagen te starten, Omdat reeds mijn Vader een Firmawagen (Opel Combo) en mijn Broer (Opel Vectra) besloot ik ook naar een opel op zoek te gaan,Mijn oog beviel me al rap op een Vectra B1 1700TD van 1996,

Hierbij de foto's van toen ik hem aankocht,

Foto-T8HVJJE8.jpg

Vectra thuis en 1ste poetsbeurt gehad

Foto-MFBQH368.jpg

Nogmaals

Foto-VYM4ATUW.jpg

Toen sloegen de microbes toe en wou ik mijn wagen wat veranderen,Hier dus blauwe tellers en later blauwe TID,Alles is nu blauw verlicht binnenin

Foto-KMHGA6U8.jpg

Toen was ik mijn voorlichten beu en heb ik me deze cadeau gedaan,

Foto-ULKE7JB4.jpg

Teveneens andere achterlichten,

Foto-ZJACQGN8.jpg

Was een wielscheel kwijtgespeelt en dus ineens een setje velgen aangeschaft.

Foto-I47TM7ZD.jpg

Nogmaals Borbet CB velgjes

Foto-ANKHSTOY.jpg

Vandaag dan mijn nieuwe grill gestoken, Embleemloos

Nu volgen nog gewoon wat foto's

Foto-U7FGMO8V.jpg

Vectra bij het Café van de in België zo bekende FC De kampioenen.

Foto-LK6K77S4.jpg

Vectra langs boven bezien

De dingen die ik nog wil veranderen zijn:

US Blinkers (Zijn besteld)

Getinte ramen achteraan

Spoilertje

Rode remklauwen,(Heb 4 schijfremmen)

Hierbij heb ik me dus even voorgesteld.

heey mooie vectra :D ben vooral jaloers op dat dakraam wat ik ook nog graag een keer wil in een volgende auto. Normaal heb ik wel wat af te kraken maar bij jou vec niet.. jah zonde van het opel logo natuurlijk :P

origineel gepost door Silverspeed

heey mooie vectra :D ben vooral jaloers op dat dakraam wat ik ook nog graag een keer wil in een volgende auto. Normaal heb ik wel wat af te kraken maar bij jou vec niet.. jah zonde van het opel logo natuurlijk :P

Thx,En nu zie je geen enkel logo meer;)

origineel gepost door Bartjex88

bedoel juist dat het zonde is dat je die eraf hebt gehaald :P

origineel gepost door Bartjex88

bedoel juist dat het zonde is dat je die eraf hebt gehaald :P

Bwa maakt het juist mooier!

origineel gepost door janneman vectra c

Mooie vec :thumbupmaarrrrrrrrr.... die achterlichten:hmmz

Jan

Vindt ik juist mooi passen bij de kleur

ik heb je het ook al aangeboden ja..

maar dan moet je wel goede folie hebben...

oh off topic heb jij al sportvelgen onder je vectra?

kameraad heeft nog sportvelgen liggen zijn wel 5 gaats weet niet hoeveel gaten jij hebt??

oh ja ik ben vanavond op stadskanaal mischien spot ik je wel weer.heb je morgen ook wat te doen is hier treffen op polder putten is gratis entree dus 3 x raden waar ik morgen ben;)

Zoals beloofd nog enkele nieuwe foto's van mijn nieuwe Vectra C, 1.9 cdti, 120pk, elegance, 113.00 km op de tellert en hij is van 10-2004. Heb de nieuwe foto's ook even geplaatst in mijn topic van de aanschaf ervan maar ik kan de pics beter hier plaatsen.

Sinds 1,5 week in het bezit van mijn nieuwe ride. :wub Ik moet zeggen wat een geweldige reiswagen is dit. Er zijn nog een paar dingen die door de dealert morgen (08-09-2009) onder garantie :thumbup worden verholpen (afbladerende raamstijl achter en een storing op het bandendrukcontrolesysteem) maar verder is het een prachtbak. Hieronder nog enkele nieuwere foto's nadat ik hem (de auto :D) gisteren heb gewassen. In principe ga ik er niet veel aan veranderen omdat ik hem ook als zakenauto gebruik en veel bij klanten zal komen. Misschien Xenon erin en eventueel laten chippen maar dat weet ik nog niet. Wel wordt er aanstaande donderdag een Parrot MKI9200 Handsfreekit ingebouwd. Daar vroeg mijn I-phone om:P. Verder wil ik graag getinte achterruiten maar daar begin ik zelf niet aan omdat ik daar zekersteweten geen geduld voor heb om dat te doen. Iemand in Midden Limburg die mij kan helpen???:vertag

Groetjes Roel

PS: als je op de foto's klikt krijg je ze in het groot te zien. Ik hoop dat het werkt!!!!

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

malamutesenna
[/URL]

mooie vectra heb je daarzo, maar afbladerende achterraamstyl :o wat mag dat inhouden precies? :wtf

Bij de raamstijl achterste zitrij aan de bestuurderskant is het net alsof er een kunststof laag loslaat. Het moet in zijn geheel vervangen worden. Lekker zo'n garantie:P

Terug
Naar boven