• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door stefan m.

uitdeuken met spuiten?

nee zonder

maar als je ook moet spuiten, zou ik gewoon een nieuw spatschermpje kopen en dat laten spuiten.

Dat is goedkoper dan uitdeuken en plamuren.

origineel gepost door B-ascona fr

valt mij mee dat er nog lak op zit met zijn gepoets:jerry

:P

Ben nou eenmaal niet van het halve werk king:

origineel gepost door vvankuijk

789984581_5_ywtu.jpeg

789984593_5_opxT.jpeg

eej schoone wage!!!!!

meer info? :D

origineel gepost door machoboy

er uit gehaald omdat ik echt iedereen verblinden..

Past die bh van je ook op een b2king:

ja, motorkap is geen verschil

Wil jij nou ook al z`n ding?:wub

Jan

jep en de pasvorm van de bh is zeer goed :)! heb hem zelf van http://www.astuning.nl/

ik vind er eerlijk gezegd weinig aan.

maar ieder zijn smaak he:P

Vraagje tussen door:

Als het regent, en ik doe mijn ruiterwissers aan, dan krijg ik van die rare strepen over de vooruit, hoe kan dit? En het belangrijkste hoe krijg ik het weg :wtf

En die bra he, kun je de ook 1 bestellen dat die helemaal over je motor kap heen komt, en zijn de pic van?

origineel gepost door boerstal1

Vraagje tussen door:

Als het regent, en ik doe mijn ruiterwissers aan, dan krijg ik van die rare strepen over de vooruit, hoe kan dit? En het belangrijkste hoe krijg ik het weg :wtf

En die bra he, kun je de ook 1 bestellen dat die helemaal over je motor kap heen komt, en zijn de pic van?

kan je beter je motorkap bekleden met leder :)(Skai(makkelijker in onderhoud en stukken goedkoper).

ja dat heb ik al geprobeerd maar niks helpt de is als het goed is een middeltje voor te krijgen, het komt waarschijnlijk door de wax. maar kan het nergens vinden en hier weet ppl niemand het das jammer dan

origineel gepost door boerstal1

ja dat heb ik al geprobeerd maar niks helpt de is als het goed is een middeltje voor te krijgen, het komt waarschijnlijk door de wax. maar kan het nergens vinden en hier weet ppl niemand het das jammer dan

Ik had bij mijn Astra ook vaak last van strepen.

vanalles geprobeert, Alcohol, Amoniak, schoonmaken met een krant en weet ik het allemaal, tot zelfs nieuwe wissers aan toe.

maar de oplossing was toch echt een nieuwe voorruit, (nadat deze vervangen was toen er zowat een ''baksteen'' (grote steen) vanaf een vrachtwagen band tegen mijn ruit werd geketst).

Let op met Schoonmaken van de autoruiten GEEN Glassex gebruiken, dat is namelijk baggervet, en krijg je strepen.

Ik gebruik glas helder van D2 of Valma autoruiten reiniger, nergens geen last meer mee, zelf niet met gebruik van was en dat soort rommel.

Willem

Terug
Naar boven